Gaya Hidup Moden Dan Tenang Di Hessa Tiara Sendayan



Memiliki sebuah rumah adalah impian setiap individu terutamanya buat mereka yang telah berkeluarga. Selain daripada faktor rekabentuk rumah serta saiz mahupun harga, faktor kemudahan dipersekitaran juga amat dititikberatkan dalam pemilihan sebuah rumah.
 


 

Buat anda yang berada di kawasan lembah klang selatan khususnya anda boleh mendapatkan rumah idaman yang selesa, moden beserta kawasan persekitaran yang jauh dari kesibukan kota dan yang menawarkan persekitaran tenang serta damai dan dilengkapi dengan pelbagai kemudahan di Tiara Sendayan. 


Perumahan Hessa Presict 7 Tiara Sendayan



 
Hessa merupakan fasa ke-8 dimana  Ianya mempunyai 254 unit rumah teres dua tingkat. Tiara Sendayan merupakan kawasan bandar seluas 295 ekar yang terdiri daripada 9 presint perumahan.Tiara Sendayan merupakan projek di bawah pemaju terkemuka Matrix Concepts Holdings Bhd dan  terletak bersebelahan Bandar Sri Sendayan.


 


Fasiliti Utama berhampiran Tiara Sendayan 
Bandar Sri Sendayan membolehkan penduduk Tiara Sendayan mendapat akses mudah kepada pelbagai fasiliti utama berhampiran seperti kemudahan pendidikan awam dan persendirian, kemudahan penjagaan kesihatan awam, club house, kompleks membeli belah, kemudahan rekreasi awam dan banyak lagi.       
                                          

Central Park, Tiara Sendayan
Dengan rekabentuk landskap yang menghijau serta dilengkapi dengan kemudahan pelbagai gaya hidup, Hessa hanya jarak berjalan kaki dengan Central Park seluas 12 ekar bersama pemandangan tasik yang tersergam indah. Pelbagai kemudahan rekreasi yang disediakan seperti gelanggang futsal, gelanggang bola keranjang, gimnasium / stesen parcourse, function area (yoga, taichi dan aerobik), teres tempat duduk, kawasan permainan kanak-kanak & kanak-kanak kecil, trek jogging, laluan refleksologi dan banyak lagi.

Kesemua penduduk di sini akan dapat menikmati gaya hidup yang sihat dengan segala kemudahan yang terdapat di Tiara sendayan ini. 

Untuk pengetahuan anda, rumah teres dua tingkat di Hessa mempunyai saiz binaan minima seluas 2,156 kaki persegi, ia terdiri daripada 4 bilik tidur dan 3 bilik air. Saiz ini sangat ideal untuk pelbagai saiz keluarga. Menariknya lagi adalah kediaman di sini dijual dengan harga yang sangat berpatutan di mana harga jualan minima bermula daripada RM485,999.
 
 

Sistem perhubungan jalan bagi kawasan ini juga sangat baik, di mana penduduk mempunyai akses jaringan seperti Lebuhraya Utara-Selatan (PLUS) dan KLIA Linkage.

Sekiranya anda merupakan pembeli rumah pertama atau anda ingin membeli rumah untuk menaik taraf ke rumah yang lebih baik dan selesa, Hessa @ Tiara Sendayan merupakan pilihan yang baik untuk anda. 


 

Kepada anda yang ingin mengetahui lebih mengenai rumah ini anda boleh layari laman sesawang  http://www.tiarasendayan.com/ atau hubungi talian 1800-88-2688. Anda juga boleh ikuti laman sosial mereka untuk mengetahui perkembangan atau promosi terkini mengenai Perumahan di Tiara Sendayan.

Facebook : https://www.facebook.com/matrixconceptshomes
Instagram : https://www.instagram.com/matrix_concepts

#MatrixConcepts #TiaraSendayan #HESSA #HomeSweetHome #SelfSustainingTownship #AHomeforWellBeing #AHomeforWellLiving


 
 
 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ienaeliena.com/2021/01/hessa-tiara-sendayan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tiara Sendayan Menawarkan Gaya Hidup Moden Dalam Taman Hijau

Tiara Sendayan Menawarkan Gaya Hidup Moden Dalam Taman Hijau

papar berkaitan - pada 20/1/2021 - jumlah : 374 hits
Memiliki sebuah rumah impian adalah keinginan semua orang Yer lah sampai bila kita nak menyewa rumah dengan orang Tambah setiap keluarga memerlukan rumah yang selesa dengan suasana persekitaran yang baik dan untuk anak anak membesar kelak A...
Mencari Rumah Impian Gaya Moden Di Tiara Sendayan

Mencari Rumah Impian Gaya Moden Di Tiara Sendayan

papar berkaitan - pada 24/1/2021 - jumlah : 372 hits
Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga tidak lupa kepada semua rakan rakan sekalian Ramai orang kata pada usia berapa yang paling sesuai untuk kita miliki rumah sendiri Adakah pada usia 20 30 atau 40 tahun Tapi us...
Perumahan Hessa Presint 7 Di Tiara Sendayan

Perumahan Hessa Presint 7 Di Tiara Sendayan

papar berkaitan - pada 20/1/2021 - jumlah : 337 hits
Hi Korang Bila dah terlalu lama tinggal di rumah burung merpati ni rasa teringin juga nak miliki rumah bawah Yelah rumah yang tak payah kita nak parking kereta jauh jauh boleh bercucuk tanam dengan mudah dan yang paling penting bumbung dan ...
5 Gaya Hidup Sihat Perlu Diamalkan

5 Gaya Hidup Sihat Perlu Diamalkan

papar berkaitan - pada 13/1/2021 - jumlah : 1777 hits
Salam buat semua yang terjah kat blog JOMRIA Kali ini aku nak share dengan semua artikel mengenai Amalan Hidup Sihat yang semestinya kita perlu titik beratkan dalam hidup kita Amalan gaya hidup sihat akan membolehkan seseorang itu hidup sih...
Mengulik Misteri Perjalanan Hidup Seorang Bayi

Mengulik Misteri Perjalanan Hidup Seorang Bayi

papar berkaitan - pada 14/1/2021 - jumlah : 167 hits
image babysitting academy Volume bayi akan meningkat hingga 80 saat berumur 0 sampai 5 tahun Sebagaimana pada umumnya lepasnya anak dari alam kandungan lantas semakin memperkokoh tugas ibu sebagai seorang Rektor Hal sederhana namun jangan s...
Ini Kisah Hidup Syekh Ali Jaber Yang Sejak 11 Tahun Sudah Menjadi Hafidz 30 Juz Al Qur An

Ini Kisah Hidup Syekh Ali Jaber Yang Sejak 11 Tahun Sudah Menjadi Hafidz 30 Juz Al Qur An

papar berkaitan - pada 14/1/2021 - jumlah : 169 hits
Ini Kisah Hidup Syekh Ali Jaber Yang Sejak 11 Tahun Sudah Menjadi Hafidz 30 Juz Al Qur an Fenomena bermunculannya Hafidz cilik di Indonesia tak lepas dari sosok warga keturunan Arab Saudi Syekh Ali Jaber Terlebih lagi sejak dirinya dipercay...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Lunch Di Restoran Saffani Ipoh Perak

Mentafsir Pilihan Raya Kecil Kkb

Sarapan Apom Manis Bubur Campur Di Padang Speedy Teluk Intan

Apakah Berhijab Harus Dari Hati

Cerita Hari Jumaat

Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms