Anjing Menyalak Lagi


 

Dasar anjing..hanya tahu menyalak jer la. Bukan main lagi tuhan politik nya memberikan naratif bahawa perjuangan UMNO masih tetap sama. Perjuangan UMNO masih kekal utuh. Walhal tuhan politik Ketua Pemuda yang kalah 3 kali berturut turut inilah yang sedang membuka pintu kecelaruan dan melunturkan asas perjuangan Abata parti. Masakan masih kekal sama jika hari ini DAP sudah menjadi sahabat sejati..! Tak heran kalau suara tuhan politik mereka dalam MT mengecam perjuangan membela nasib Bangsa kerana padanya Bangsanya telah menolak diri dan kroni sendiri di dalam PRU tempoh hari.
Hakikatnya rakyat terbanyak menolak BN dalam PRU15 yang lalu kerana tidak mahukan Zahid menjadi Perdana Menteri. Rakyat berbilang bangsa terutama pengundi muda tidak mahu unsur unsur rasuah dan mahkamah berada di dalam lingkungan kepimpinan negara. Antara sebab kekalahan besar tempohari apabila di laporkan Zahid bakal melantik Lobakman sebagai Senator selepas PRU berakhir sekaligus menambah benci dan pengundi meyakini bahawa BN hanya akan memberikan kerusi PM kepada Zahid jika BN diberikan mandat. Itu sebab jika PRU14 berbekal 79 kerusi kali ini pengundi tidak ragu ragu menghukum BN dengan hanya memperoleh 30 kerusi dek kerana bencikan Zahid sebagai bakal Perdana Menteri.
Sejak semalam beratib la KP yang tewas dengan penuh kemaluan di tanah puteh lagi selamat Gerik menceritakan kronologi tertubuhnya kerajaan murid dan gurunya. Sepatutnya KP malang ini perlu terus beratib akan kekalahan dan penolakan rakyat dan pengundi Gerik ke atas batang tubuhnya yang sememangnya tidak membawa apa apa tuah dan bakti kepada perjuangan suci parti. Seharusnya KP ini terjun dengan tuhan politiknya keluar meninggalkan tahta dan singgahsana kepimpinan atas kegagalan dan kelemahan yang sedia terbukti. 
Namun kita semua rakyat dan pengundi lebih lebih lagi ahli parti tahu bahawa mereka yang sedang berada di puncak kepimpinan ini sebenarnya berjuang untuk kepentingan diri dan kroni. Perjuangan parti boleh, sedang dan akan terus di lacurkan demi nama, kuasa dan semestinya menghalang mereka dari terjebak ke penjara.
Sejarah telah tercipta di mana seorang Ketua sedang menghukum bangsanya untuk menerima dan merundingkan kerusi kuasa. Baca sini.
Rakyat juga semakin bijak membaca bahawa sejak dari petang penamaan calon calon di umumkan maka boleh di lihat memang tampak agenda untuk mengalahkan BN di atur dan di rancang sebegitu licik oleh mereka. Itu sebab Top 5 bukan Presiden, Timbalan dan Naib Presiden tapi yang sebenarnya (rahsia umum yang semua orang tahu) tidak henti henti mengarang, menggarap, menukar dan memalsu serta menokok tambah semua urusan bagi menghalal apa jua tindakan mereka. Ini akan kita buka bila sampai masanya.
Jelas bahawa usaha untuk menobatkan cikgu sebagai PM telah berjaya sekaligus memgadakan usahasama (cium molot) dengan komunis DAP juga dapat dijayakan oleh mereka. Yang penting mereka hidup, yang utama mereka berkuasa..!
Parti? Rakyat? Agama, Bangsa & Negara?
Lu Fikir La Sendiri..!





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://politikputramerdeka.blogspot.com/2022/11/anjing-menyalak-lagi.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Dikecam Bela Enam Ekor Anjing Fezrul Khan Perjelas Dah Rujuk Al Quran

Dikecam Bela Enam Ekor Anjing Fezrul Khan Perjelas Dah Rujuk Al Quran

papar berkaitan - pada 24/11/2022 - jumlah : 100 hits
Tindakan pelakon Fezrul Khan membela enam ekor anjing untuk menjaga kebunnya di Kuala Pilah Negeri Sembilan adalah berpandukan al Quran Menurut laporan mStar Online pelakon berusia 40 tahun itu berkata dia menyedari batas sebagai seorang be...
Memperlekehkan Agama Afgan Peluk Cium Anjing Di Instagram Ramai Netizen Tak Selesa

Memperlekehkan Agama Afgan Peluk Cium Anjing Di Instagram Ramai Netizen Tak Selesa

papar berkaitan - pada 25/11/2022 - jumlah : 112 hits
Penyanyi terkenal Indonesia Afgan sebelum ini pernah menimbulkan tanda tanya dalam kalangan netizen apabila dia sering dilihat memeluk dan mencium seekor anjing yang diberi nama Coco di media sosialnya Berikutan itu Afgan tampil memberikan ...
Lebih Dari 2 500 Anjing Laut Mati Terdampar Di Rusia

Lebih Dari 2 500 Anjing Laut Mati Terdampar Di Rusia

papar berkaitan - pada 7/12/2022 - jumlah : 87 hits
Lebih dari 2 500 Anjing Laut Mati Terdampar di Rusia Penyebab kematian ribuan anjing laut itu belum diketahui pasti Namun pengujian dan penelitian kini sedang dilakukan
Pengalaman Menarik Menaiki Langkawi Skycab Menuju Ke Langkawi Skybridge

Perunding Berdaftar Harta Pusaka Islam Hans Legacy Sdn Bhd

A Triple Somersault Wearing A Sarong In C Wealth Games 2026

Pembangkang Perlu Ketepi Ego Contohi Langkah Ph Meterai Mou Bersama Kabinet Ismail Sabri

Rawatan Urutan Badan Chiropractic Dan Acupressure Dari Tukang Urut Skudai

Indonesia Perkenal Insentif Tingkat Jualan Kereta Elektrik

Penurunan Wall Street Didorong Oleh Sektor Teknologi Dan Kadar Fed

Interview Q And A With Ji Chang Wook Asia S Noble Prince



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hero Seorang Cinderella Musim 2 Astro Ria

10 Filem Drama Seram Melayu Berhantu Terbaru 2024 Mesti Tonton

5 Budaya Barat Yang Dah Jadi Ikutan Pasangan Melayu

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Wanita Syurga Slot Akasia TV3

5 Fakta Tentang Dragonball Mutiara Naga Yang Anda Perlu Tahu


Bufet Ramadan 2024 The Pearl Kuala Lumpur

Kena Pindah Tempat Duduk

Natalia D Sulu Ngelebu Chord

Lobbyists Politicians Cronies A Noxious Mix

Ph Working With Bersatu Will Only Antagonise Umno Says Analyst

Govt S Agreement With Spanco Remains In Effect Says Finance Ministry