Steven Hammell Celtic Menunjuk Mantan Bos Motherwell Sebagai Kepala Kepelatihan Akademi Berita Sepak Bola



Steven Hammell telah ditunjuk sebagai kepala kepelatihan akademi Celtic yang baru.
Pria berusia 41 tahun, yang dipecat sebagai manajer Motherwell pada Februari, akan mengawasi pengembangan kepelatihan Akademi Pemuda Klub di semua tingkatan.
Dia sebelumnya adalah direktur akademi di Steelmen sebelum dipromosikan menjadi manajer tim utama menyusul kepergian Graham Alexander pada awal musim lalu.
Penunjukan itu dilakukan setelah FA Skotlandia menginstruksikan klub-klub untuk memperkenalkan posisi kepala kepelatihan.
Berbicara setelah penunjukannya, dia berkata: “Merupakan kehormatan besar untuk bergabung dengan Celtic dan saya sangat senang dengan kesempatan yang telah diberikan kepada saya.
“Ini adalah waktu yang sangat sukses dan menyenangkan bagi klub di semua level dan saya berharap dapat memberikan kontribusi saya sendiri untuk menambah pekerjaan fantastis yang sedang berlangsung tepat di seluruh Akademi kami.
“Saya tahu klub ini memiliki sejarah yang kaya dalam mengembangkan pemain mudanya sendiri. Ini adalah area penting bagi klub dan saya tidak sabar untuk mulai memainkan peran saya dalam bekerja dengan pelatih kami untuk membawa pemain kami lolos ke masa depan mereka.” kontribusi sendiri untuk klub hebat ini di level tertinggi.”
Kepala akademi Celtic, Chris McCart menambahkan: “Stevie memiliki rekam jejak yang bagus dalam mencapai hasil positif dalam pengembangan pemain muda, dan saya tahu bahwa melalui bakat dan pengalamannya dia akan memainkan peran penting di bidang ini untuk klub.
“Kami selalu ingin berkembang di semua bidang dan antusiasme serta energinya akan sangat bermanfaat bagi kami untuk maju.”
Kepala eksekutif Celtic, Michael Nicholson mengatakan: “Akademi Celtic adalah bagian penting dari klub. Kami telah melihat musim ini bagaimana tim dan pemain Akademi kami berkembang secara positif, dan pengalaman serta energi Stevie yang besar akan memastikan bahwa klub terus menilai dan menerapkan pembelajaran baru dan praktik terbaik dalam melatih dan mengembangkan pemain muda kita.
“Kami senang menyambutnya di Celtic dan kami yakin dia akan memberikan kontribusi penting bagi klub.”
Ikuti jendela transfer musim panas dengan Sky Sports Siapa yang akan pindah musim panas ini ketika jendela transfer dibuka pada 14 Juni dan ditutup pada pukul 23:00 pada 1 September di Inggris dan tengah malam di Skotlandia?
Tetap up to date dengan semua berita dan rumor transfer terbaru di blog Transfer Center khusus kami di platform digital Sky Sports. Anda juga dapat mengikuti seluk beluk dan analisis di Sky Sports News.
Ikuti Celtic dengan Sky Sports Ikuti setiap pertandingan Celtic di Liga Utama Skotlandia musim ini dengan blog langsung kami di situs web dan aplikasi Sky Sports, dan tonton highlight pertandingan gratis.
Ingin Celtic terbaru? Tandai kami Halaman berita CelticPeriksa Jadwal pertandingan Celtic Dan Hasil terbaru Celticjam tangan Gol dan video Celticpantau terus Tabel Liga Utama Skotlandia dan lihat game Celtic mana yang akan datang langsung di Sky Sports.
Dapatkan semua ini dan lebih banyak lagi – termasuk pemberitahuan yang dikirim langsung ke ponsel Anda – dengan mengunduh Aplikasi Sky Sports Scores dan menetapkan Celtic sebagai tim favorit Anda.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.beritaviralterkini.com/steven-hammell-celtic-menunjuk-mantan-bos-motherwell-sebagai-kepala-kepelatihan-akademi-berita-sepak-bola/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Reading Women Akan Bekerja Paruh Waktu Setelah Degradasi Dari Women S Super League Berita Sepak Bola

Reading Women Akan Bekerja Paruh Waktu Setelah Degradasi Dari Women S Super League Berita Sepak Bola

papar berkaitan - pada 7/6/2023 - jumlah : 247 hits
Reading Women akan pindah ke tim paruh waktu setelah terdegradasi dari Women s Super League Sisi Kelly Chambers tersingkir dari papan atas untuk pertama kalinya sejak 2015 setelah dikalahkan pada hari terakhir musim oleh Chelsea Reading fin...
Puji Hasrat Vida Mahu Ambil Alih Kelantan Fc Cuma Perlu Tahu Ilmu Dunia Bola Sepak Pjbm

Puji Hasrat Vida Mahu Ambil Alih Kelantan Fc Cuma Perlu Tahu Ilmu Dunia Bola Sepak Pjbm

papar berkaitan - pada 7/6/2023 - jumlah : 127 hits
MASALAH nbsp yang melanda Kelantan FC ketika ini tidak akan selesai sekiranya pemilik baharu kelab itu tidak memiliki perancangan rapi dan pengetahuan mengenai ilmu dalam dunia bola sepak Malah Presiden Persatuan Jurulatih Bola Sepak Malays...
Brimo Future Garuda Dorong Talenta Muda Belajar Dari 4 Legenda Sepak Bola Dunia

Brimo Future Garuda Dorong Talenta Muda Belajar Dari 4 Legenda Sepak Bola Dunia

papar berkaitan - pada 31/5/2023 - jumlah : 112 hits
Keberhasilan Timnas Indonesia U 22 di kancah SEA Games 2023 di Kamboja bisa menjadi momentum awal kebangkitan sepak bola Indonesia Prestasi yang didulang para pemain muda tanah air ini juga memberikan harapan besar bagi ekosistem persepakbo...
Hiburan Kes Pemain Bola Sepak Belasah Gf Ada Pihak Tampil Dakwa Diserang Lelaki Yang Sama Dikasari Dicekik

Hiburan Kes Pemain Bola Sepak Belasah Gf Ada Pihak Tampil Dakwa Diserang Lelaki Yang Sama Dikasari Dicekik

papar berkaitan - pada 9/6/2023 - jumlah : 114 hits
Pendedahan teman wanita kepada seorang pemain bola Sabah FC tentang keganasan yang dilakukan terhadapnya menjadi bualan hangat sejak semalam Menurut wanita dikenali sebagai Hana itu dia telah dikasari dengan cara dipukul digigit malah turut...
Lelaki Tular Tunjal Kepala Wanita Menangis Ketika Rayuan

Lelaki Tular Tunjal Kepala Wanita Menangis Ketika Rayuan

papar berkaitan - pada 16/6/2023 - jumlah : 148 hits
CAMERON HIGHLANDS Lelaki yang tular kerana menunjal kepala seorang pemandu wanita baru baru ini menangis ketika membuat rayuan di Mahkamah Majistret di sini hari ini selepas mengaku bersalah mencederakan dua pekerja restoran Ahad lalu
Baru Tahu Planet Pluto Kini Tidak Dianggap Sebagai Planet Tapi Kenapa Ya

Baru Tahu Planet Pluto Kini Tidak Dianggap Sebagai Planet Tapi Kenapa Ya

papar berkaitan - pada 27/5/2023 - jumlah : 113 hits
Baru tahu planet Pluto kini tidak dianggap sebagai planet tapi kenapa ya Sejak sekolah rendah kita mengenali Pluto sebagai planet terkecil dan merupakan salah satu daripada 9 buah planet dalam Sistem Solar Namun pada Ogos 2006 Kesatuan Astr...
Aziz Bari Nafi Pernah Cuba Jatuhkan Peja Sebagai Mb Perak

Aziz Bari Nafi Pernah Cuba Jatuhkan Peja Sebagai Mb Perak

papar berkaitan - pada 27/5/2023 - jumlah : 146 hits
Martin VengadesanPemimpin DAP Perak Abdul Aziz Bari menafikan dakwaan Timbalan Presiden Bersatu Ahmad Faizal Azumu bahawa DAP cuba menjatuhkannya semasa Pakatan Harapan menjadi kerajaan selepas menang pilihan raya 2018 Aziz memberitahu Mala...
Program Ini Disebut Bantu Kepala Sekolah Melatih Kepemimpinan Digital

Program Ini Disebut Bantu Kepala Sekolah Melatih Kepemimpinan Digital

papar berkaitan - pada 14/6/2023 - jumlah : 98 hits
Dalam jangka panjang transformasi digital dapat memberikan kesempatan yang sama bagi semua orang memperoleh pendidikan terbaik dan meningkatkan kualitas dirinya Salah satu aspek penting dalam proses transformasi digital adalah keberadaan pe...
Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Effective Market Research On A Budget

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Pengalaman Menginap Di Grand Court Hotel Teluk Intan Dekat Dengan Menara Condong Teluk Intan

Dap Leader Unsurprised By Mca S Decision To Not Campaign For Its Candidate



Biodata Youtuber Resipi Rozana Rozek TV

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Konfflik Irael Iran 3 Suasana Terkini

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Bercakap Dengan Jun

Tukar Kanta Mata Untuk Melihat Seni Politik Anwar

Don T Dim Your Dreams Let Integrity Electrical Illuminate Your Vision

Specialization And Excellence Headwater Health S Crna Focus