Tugas Berat Menanti Rookie Vun Ket Ming Billyton



Tugas berat menanti Rookie Vun Ket Ming @ Billyton 
Jurulatih Rookie Vun Ket Ming @ Billyton bertekad untuk melakukan yang terbaik bagi pasukan bawah 19 tahun dalam saingan Piala Belia 2019 yang dijadualkan bermula pada 20 Februari 2019.
Walaupun terkejut dengan pelantikannya, bekas penyerang negeri itu, yang adalah sebelum ini pembantu jurulatih bawah Sabah U21 tahun lalu, bersedia untuk memikul tanggungjawap.
Baca juga:Senarai lengkap pemain Piala Presiden Sabah 2019 dan Piala Belia 2019 KEPUTUSAN UNDIAN DALAM KUMPULAN PIALA BELIA 2019 Keputusan Undian Dalam Kumpulan Piala Presiden 2019 Arisdius Jais balik awal kerana cedera ADUAN KONGRES SAFA TIDAK SAH? 4 Pemain import cuba nasib bersama Badak

Ketika ditemui pada hari pertama latihan di Stadium Likas semalam, Billy seperti yang dia ketahui, berkata: "Saya terkejut (dengan janji temu itu), seperti yang saya fikir saya akan tinggal bersama pasukan Sabah U21 jadi saya memberi tumpuan kepada skuad Bawah 21 (sebelum pelantikan).

"Saya rasa, sekarang saya perlu bekerja lebih keras daripada sebelum ini kerana bukan saya yang mengendalikan sesi pemilihan dari awal. Selain itu, tidak ada masa untuk saya atau pasukan.

"Untuk kebolehan fizikal mungkin masih ada, tetapi untuk meningkatkan kekuatan mental mereka mungkin mengambil masa yang lebih lama dan saya akan berusaha sebaik mungkin untuk mendapatkan pasukan yang bersedia untuk musim baru," tambahnya.

Billy berkata untuk menguruskan pasukan dia perlu mengenali kebolehan supaya dia dapat menerapkan apa sahaja strategi yang dia ada berdasarkan keupayaan pemain untuk memainkan kedudukan baik atau bola sepak langsung.

"Saya perlu memuktamadkan 30 pemain dalam tempoh 10 hari akan datang. Pada masa ini, saya harap pemain akan menunjukkan keupayaan, komitmen dan kerja keras mereka, "kata Billy, yang dibantu oleh Faizal Ahmad bersama Jasrih Jabidin sebagai jurulatih penjaga golnya.

"Saya mahu semua 40 pemain membayangkan mereka sudah berada di skuad akhir semasa latihan kerana saya mahu menggabungkan kecergasan permainan.

"Ini kerana saya mungkin tidak mempunyai masa untuk permainan pra-musim dan bangunan pasukan dan ini mungkin dalam beberapa cara memberi kesan kepada kekuatan mental mereka.

Menurutnya, jika tidak ada pilihan lain, dia mungkin perlu memanggil pemain Piala Presiden yang layak bermain untuk skuad Bawah 19 untuk menguatkan pasukan.

Sementara itu, untuk musim baru, Sabah telah dilukis di Kumpulan B bersama finalis tahun lalu Terengganu FC IV. Selebihnya dalam kumpulan adalah Kedah, Selangor, Negeri Sembilan, JDT IV, Perak, Pahang, Sarawak dan Pulau Pinang.

Undian itu dilakukan di TH Hotel Kelana Jaya pada hari Ahad. Persatuan Bola Sepak Sabah diwakili Setiausaha Eksekutifnya David Wisom pada cabutan itu.

Juara bertahan, PKNS FC, bersama-sama dengan Selangor United, MISC-MIFA, SSBJ B-17, Melaka, UiTM FC, Kuala Lumpur, PKNP FC, Perlis, Kelantan dan Felda United FC disenaraikan dalam Kumpulan A dalam pertandingan dua kumpulan itu.

Empat pasukan terbaik dalam kumpulan akan beraksi dalam saingan kalah mati.





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://buletinsabahfa.blogspot.com/2019/01/tugas-berat-menanti-rookie-vun-ket-ming.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Makan 6 Kali Sehari Berat Gadis Ini 110kg Turun Kepada 66kg

Makan 6 Kali Sehari Berat Gadis Ini 110kg Turun Kepada 66kg

papar berkaitan - pada 9/1/2019 - jumlah : 406 hits
23437 SHARES Semua wanita mengimpikan berat badan yang ideal tetapi untuk menguruskan badan bukanlah satu proses yang mudah kerana ia memerlukan kesungguhan dan tekad daripada individu itu sendiri Ramai yang tewas di tengah jalan dan impian...
Kenapa Keranda Puteri Diana Terlalu Berat Rupanya Ini Jawapannya

Kenapa Keranda Puteri Diana Terlalu Berat Rupanya Ini Jawapannya

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 706 hits
9 Januari 2019 Youtube IconicPeti Mati Lady Diana ketika hendak disemayamkan di Westminster AbbeyGridhot ID The People s Princess Spencer tewas dalam kecelakaan mobil yang mengerikan di terowongan jalan Pont de l Alma Paris Ia tewas bersama...
Diet Ketat Ala Arya Si Bocah Obesitas Pangkas Berat Badan Hingga 112 Kg

Diet Ketat Ala Arya Si Bocah Obesitas Pangkas Berat Badan Hingga 112 Kg

papar berkaitan - pada 9/1/2019 - jumlah : 365 hits
Dua tahun lalu berat badan Arya Permana bocah obesitas asal Kampung Cipurwasari Kecamatan Tegalwaru Karawang mencapai 192 Kilogram Berat badan berlebih dan di luar kewajaran atau obesitas pada Arya yang saat itu masih berusia 11 tahun banya...
Biar Kulit Nggak Bergelambir Setelah Susut Berat Badan Ikuti 6 Aturan Mainnya

Biar Kulit Nggak Bergelambir Setelah Susut Berat Badan Ikuti 6 Aturan Mainnya

papar berkaitan - pada 9/1/2019 - jumlah : 233 hits
Sebelum memilih tindakan operasi untuk menghilangkan kelebihan kulit dan lemak selagi bisa dicegah kenapa nggak dicoba
Berat Turun 10kg Hanya Dalam 10 Hari Ibu 3 Anak Ini Buktikan Mampu Cabar Diri

Berat Turun 10kg Hanya Dalam 10 Hari Ibu 3 Anak Ini Buktikan Mampu Cabar Diri

papar berkaitan - pada 8/1/2019 - jumlah : 291 hits
6869 SHARES Dalam menjaga berat badan untuk sentiasa kekal dan ideal semua orang perempuan tahu bukanlah satu kerja yang mudah Kita perlu sentiasa konsisten dan memerlukan disiplin yang tinggi dalam pengambilan makanan sehari harian disampi...
Mengenal Tentang Operasi Bariatrik Yang Bantu Arya Menurunkan Berat Badan Hingga 100 Kg

Mengenal Tentang Operasi Bariatrik Yang Bantu Arya Menurunkan Berat Badan Hingga 100 Kg

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 470 hits
Masih ingat Arya Permana bocah yang dulu menderita obesitas hingga 192 kg di usianya yang baru 10 tahun Baru baru ini Ayah dari Arya Ade Soemantri Kusumah mengunggah perubahan bentuk tubuh Arya dan bersyukur atas pencapaian yang anaknya lak...
Ini Yang Bakal Terjadi Ketika Berat Badan Susut Hingga Puluhan Kg Dalam Setahun

Ini Yang Bakal Terjadi Ketika Berat Badan Susut Hingga Puluhan Kg Dalam Setahun

papar berkaitan - pada 12/1/2019 - jumlah : 254 hits
Lalu sehatkah menurunkan berat badan hingga puluhan kg dalam hitungan satu tahun Menurut dokter spesialis gizi klinik Diana Sunardi mengatakan bahwa saat menurunkan berat badan terbaik antara 0 5 1 kg per minggu
Khasiat Keledek Terbukti Menurunkan Berat Badan

Khasiat Keledek Terbukti Menurunkan Berat Badan

papar berkaitan - pada 13/1/2019 - jumlah : 455 hits
Khasiat Keledek Terbukti Menurunkan Berat Badan Banyak makanan penutup lazat yang diperbuat daripada keledek Ya makanan yang satu ini memang sangat lazat serta sihat Keledek mempunyai rasa manis alami mempunyai beberapa jumlah kalori serta ...
5 Tumbuhan Herba Penurun Berat Badan Rileks Media

5 Tumbuhan Herba Penurun Berat Badan Rileks Media

papar berkaitan - pada 13/1/2019 - jumlah : 401 hits
Lidah buaya salah satu tumbuhan herba yang mampu membantu Anda menurunkan berat badan Tumbuhan herba disebut juga dengan tumbuhan terna yang berbatang lunak yang biasa ditanam sebagai hiasan di kebun Namun beberapa jenis dari tumbuhan herba...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


5 Hidden Features Of Wordpress Com

Hospital Kuala Pilah

From Gear To Gear Exploring The Mechanics Of Ram And Dodge Transmissions

Satisfy Your Pup S Cravings Exploring The World Of Natural Dog Treats

Semua Pm Setuju Isu Subsidi Bersasar

Rancangan Televisyen Itali Menjemput Bayi Kembar Sembilan