Sinopsis Deadly Illusions


Nak kongsi satu lagi movie thriller  yang k.fiezz layan di Netflix baru-baru ni iaitu Deadly Illusions. Tengok trailer dia mula-mula macam menarik cerita dia. So okey lah, kita layannn..
Sinopsis Deadly Illusions
Cerita ni mengenai seorang penulis iaitu Mary Morrison & suaminya Tom Morisson yang ada anak, sepasang kembar. Kisah bermula bila pasangan Morrison ni mengupah seorang baby sitter (Grace) untuk menjaga anak-anak diaorang sepanjang Mary dalam projek untuk menulis siri novel terbaru dia. 
Selepas Grace dipilih menjaga kembar Morrison ni, Grace cepat menyesuaikan diri bersama keluarga Morrison & pandai mengambil hati anak-anak pasangan Mary & Tom. 
Mary pula sebaik saja dah mendapat pengasuh untuk anak-anaknya. Dia mula dengan projek menulis novel dia. Masa mula nak menulis novel terbaru, dia mengalami writer's block. Tak ada idea. Jadi menggunakan Grace, Mary mula mendapat idea untuk menulis novel siri terbarunya.
Walaupun Grace dari mula nampak seperti baik, suci, kolot tapi lama-kelamaan Mary mula mengesyaki niat dan tujuan Grace. 
Review Deadly Illusions
Permulaan cerita dia agak seram sikit sebab muzik latar yang digunakan macam seremm je dengar. Mary ni seorang penulis & setiap novel dia laris di pasaran. Satu hari syarikat penerbitan menawarkan Mary untuk menyambung menulis siri novel yang terbaru. Mulanya Mary keberatan nak menulis sebab Mary ni setiap kali dia menulis novel, dia akan jadi orang lain sebabkan terlampau fokus. Jadi bila syarikat penerbitan menawarkan kesinambungan novel siri, dia nak menolak. Kebetulan suami dia pula ada menimbulkan masalah yang melibatkan kewangan menyebabkan Mary menerima juga tawaran tersebut.
Untuk memudahkan Mary fokus semasa menulis atau menyiapkan novel tersebut, kawan baik Mary mencadangkan Mary mengupah seorang penjaga untuk menjaga anak-anaknya. Masa ni lah Mary mengupah Grace melalui sebuah syarikat. Kiranya Grace ni berdaftar sebagai pengasuh di syarikat tersebut.
Dari ramai yang datang untuk temuduga, Mary suka dengan cara Grace yang nampak sopan dan pandai mengambil hati anak-anak dia. Bermulalah Grace bekerja dengan keluarga Morrison ni. Tom, suami Marry pun nampak suka & selesa dengan Grace menjaga anak-anak diaorang.
Masa mula-mula nak menulis novel terbaru, Mary mengalami masalah tak ada idea untuk menulis. Tapi dia gunakan Grace sebagai inspirasi mencari ilham untuk menulis jalan cerita novel dia.
Dalam Mary sibuk menulis novel dia, Tom & Grace nampak rapat sampai hantar kembar ke sekolah & kawan baik Mary ternampak Tom & Grace dalam kereta bersama. Kawan baik Mary cuba bagi amaran pasal Grace tapi Mary tak berapa percaya. Sampai lah satu hari Mary telefon syarikat yang dia ambil Grace bekerja sebab nak tanya mengenai cek bayaran yang dia bayar pada syarikat tersebut & diberitahu, diaorang tiada pekerja bernama Grace. Masa tu Mary dah mula syak ada sesuatu mengenai Grace ni & mula siasat siapa sebenarnya Grace?  
Jalan cerita dia masa permulaan, macam slow sikit dan agak bosan sebab Marry ni banyak bermonolog  memandangkan dia dalam situasi mencari ilham untuk menulis. K.fiezz sendiri sampai confuse ada setengah scene tu betul-betul jadi atau illusi Mary saja. Lepas tu nampak macam si Mary ni sendiri macam tertarik dengan Grace. Pening jap. Mary ni Lesbian ke pula. Halahhh..cerita ni, bikin pening lah..
Overall jalan cerita dia, k.fiezz boleh cakap agak menarik cuma pening sikit nak faham sebab keliru yang si Mary bermonolog sendirian tu, betul jadi ke atau sekadar ilusi dia. Nak tahu apa jadi, tengok lah sendiri. Haha. Tak nak spoiler. 
Untuk kat rumah yang ada anak-anak, nak warning cerita ni ada adegan 18sx. Tidak sesuai untuk tontonan seisi keluarga. 

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.fiezasani.xyz/2021/03/sinopsis-deadly-illusions.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sinopsis Penuh Siri Wandavision

Sinopsis Penuh Siri Wandavision

papar berkaitan - pada 8/3/2021 - jumlah : 296 hits
Assalamualaikum dan salam sejahteraWandaVision merupakan sebuah siri TV yang dihasilkan oleh Jac Shaeffer untuk Disney iaitu sebuah laman streaming Siri WandaVision ini adalah berdasarkan watak di dalam Marvel Comics iaitu Wanda Maximoff Sc...
Sinopsis Projek Anchor Spm

Sinopsis Projek Anchor Spm

papar berkaitan - pada 12/3/2021 - jumlah : 1112 hits
SINOPSIS PROJEK ANCHOR SPMMengisahkan tentang sekumpulan pelajar tingkatan lima di Sekolah Tengku Isa Anuar di Cameron Highlands yang merupakan sebuah sekolah berasrama penuh berprestij Aizat kapten pasukan ragbi yang disegani bersama Hilmi...
Sinopsis I Care A Lot

Sinopsis I Care A Lot

papar berkaitan - pada 22/3/2021 - jumlah : 162 hits
Satu lagi movie thriller yang k fiezz layan di Netflix Baca sinopsis cerita I Care A Lot ni macam menarik untuk tengok tapi masa tu k fiezz tak terus tengok pun Baca sinopsis I Care A Lot ni je dulu Dari sinopsis dia jalan cerita dia best t...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


15 Easter Garland Designs To String Along The Spring Festivities

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Do You Know About Kuda Kepang Dance

Cukai Perkhidmatan 8 Hanya Ke Atas Golongan Berkemampuan

300 Extra Padu Registration Counters Opened

Nadma Remaining Water Storage Reserves In Four Dams In Johor Penang And Kedah At Critical Level