Pinggan Mangkuk Seramik Nordic


Pagi semalam dapat notification instagram. Dapat direct message dari blogger Syazni Rahim bagi tracking number. Selepas menutup perbualan terima kasih, saya pun track parcel. Parcel out for delivery. So get ready je lah menunggu.

Seperti biasa, J&T courier akan sampai lingkungan jam 1 petang ke atas. Mujur ada husband kat rumah. Bolehlah keluar ambil parcel. Terkejut tengok husband masuk dengan kotak besar. Apakah??? 

Excited nak tahu apa ada dalam kotak. Bukan 1 barang, bukan 2 barang, 3 barang ada dalam kotak tu. Semuanya berbungkus dengan bubble wrap yang super tebal. Usaha penjual yang boleh dipuji. Gigih balut sebaik mungkin untuk penerima terima barang dengan selamat.

Saya pulak super excited tengok lepas satu satu bungkusan dibuka. Semuanya pink! Terus berbunga bunga hati bak bunga sakura mengembang. Saya dapat pinggan mangkuk seramik nordic yang saya suka. Tambah lagi dapat warna yang saya suka.

baca juga : dekorasi scandinavian tema merah jambu
Bukan pinggan mangkuk kot, mungkin boleh guna pinggan mangkuk hidangan. Ke? Pinggan sekali dengan pemegang besar sekali tu sesuai untuk hidangan seekor ikan. Pinggan kedua, macam sesuai untuk hidangan mi, pasta atau lauk yang bersesuaian. 


Mangkuk pula sesuailah jenis lauk berkuah atau mi juga. Wahhh terus dah terbayangkan food plating. Semua yang berkonsep nordic style, scandinavian dan bohomeian memang saya suka. 


Sebelum ni saya pernah dapat hadiah ceramic bowl nordic style juga. Bertambah koleksi. Bukan itu saja, dapat juga jadi orang yang terawal membaca novel sulung penulisan beliau iaitu Terkaitnya kita dan novel kedua Life baggage. Dapat juga buku Sirah Nabi Muhammad.

Fuhhh banyak betul hadiah yang pernah saya dapat dari blogger Syazni Rahim bila dikumpulkan. Semuanya saya dapat sempena jadi top komentator dan yang terpilih menerima hadiah. Rasa segan tu sudah semestinya lah. Asyik terima je kan. Tak kan lah tak memberi.

Dengan tu saya memberi dengan cara menyumbangkan trafik selalu singgah dan komen. Dapat hadiah tu rezeki lah. Bukan komen semata mata untuk dapat habuannya. Itulah cara sumbangkan sesuatu untuk rakan blogger.

Siapa yang tak kenal dengan blogger Syazni Rahim, pemblog dan penulis buku yang hebat. Suka gaya penulisan beliau yang tak bosan dibaca. Seorang yang pemurah juga selalu berkongsi rezeki dengan pembaca dan rakan blogger.

Terima kasih sekali lagi berkongsi rezeki kirimkan hadiah untuk saya. Semoga dilimpahi rezeki yang berpanjangan dengan segala keberkatan. Semoga ayah beliau juga cepat sembuh dari pembedahan. Aaminn..

Semalam ayah saya warded, syukur harini dah discharge. Dah beberapa malam tak boleh tidur dan meracau. Kurang selera makan. Risau betul. 
Nak balik tak boleh. Dalam situasi sekarang ni risau pergi hospital tu tempat berisiko dijangkiti COVID. Ayah saya dah lah cancer fighter. Jadi, risau tu jadi terlebih lebih risau. Doakan ayah saya sihat dan kuat. Tak nak dia susah hati dan stress

Esok saya dan husband akan cucuk vaksin second dose pulak. Berdebar pulak haihh. Semoga urusan esok dipermudahkan. Hari ni kes baharu 20, 596 terpaling tinggi. Pening terus. Harap cepatlah turun terus zero. 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.azhafizah.com/2021/08/pinggan-mangkuk-seramik-nordic.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sapu Minyak Sikit Supaya Cantik Rahsia Laksam Tergulung Cantik Guna Pinggan Ikea Je

Sapu Minyak Sikit Supaya Cantik Rahsia Laksam Tergulung Cantik Guna Pinggan Ikea Je

papar berkaitan - pada 31/7/2021 - jumlah : 310 hits
Bila sebut laksam ni perkara paling susah nak sediakan semestinya laksam itu sendiri Kalau adunan tak cukup cantik bila kukus tak menjadi Atau cara mengukus tak betul pun boleh jadi laksam tak dapat digulung cantik Sebenarnya ada kaedah yan...
Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Tiga Lelaki Bakar Anak Kucing Diburu Polis

Pengalaman Menginap Di Grand Court Hotel Teluk Intan Dekat Dengan Menara Condong Teluk Intan

Dap Leader Unsurprised By Mca S Decision To Not Campaign For Its Candidate



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Sempena Mother S Day Enfagrow A Mindpro Menjemput Semua Ibu Ibu Untuk Hasilkan Lagu

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Power Of Storytelling In Marketing

Lirik Lagu Berharap Kau Kembali Fabio Asher

Bisikan Setan

Buah Berangan Snek Sihat Keluarga Manfaat Pada Kesihatan