Kfc Perkenalkan Durian Balls Dengan Isian D24 Untuk Pencinta Durian


Right now, KFC Malaysia introduces New Durian Balls for durian lovers that filled with d24 durian filling. Ini bermakna, KFC sedang memperkenalkan menu baru Durian Balls dengan isian D24 khusus untuk pecinta raja buah ini di seluruh Malaysia. Wow! Ini ternyata benar-benar rare dan unik! 
Nampaknya KFC Malaysia semakin hari semakin berani untuk cuba menawan hati para pelanggannya dengan mengeluarkan menu Durian Balls yang menarik begini. Para penggemar durian pasti sangat gembira dengan berita baik ini. 

Lagi-lagi apabila melihat durian balls ini yang digoreng dengan sempurna dengan hasil warna keemasan di bahagian luarnya. Isian durian D24 yang penuh dalam setiap biji durian balls ini juga akan membuatkan hati berasa puas sangat menikmatinya! 


Dengan hanya satu gigitan ia akan mengeluarkan isi durian yang berkrim. Masakan tidak, durian balls ini adalah bebola bertekstur kenyal yang dipenuhi dengan isi durian premium D24 yang 100% asli! Ada sesiapa sudah rasa menu baru KFC durian balls dari KFC Malaysia ini? Jika belum, jom kita cuba sama-sama! 

Special untuk kita di Malaysia, KFC turut membawakan menu Cheezy Wedges yang tidak boleh didapati di mana-mana negara selain di Malaysia. Tiba-tiba terasa special pula. Wedges kentang yang garing di luar dan lembut gebu di dalam dengan dilimpahi oleh sos keju signature KFC yang berkrim dan lazat sememangnya sangat ditunggu-tunggu oleh kita sebagai rakyat Malaysia. 

Dan paling best sekali, KFC ada bagi diskaun sebanyak RM6.30. Eksklusif dengan setiap pembelian Cheezy Cheezy Malaysia, pelanggan boleh dapatkan Bebola Durian secara ‘add-on’ dengan hanya RM3.90. Ohya, Durian Balls ini dijual dalam bentuk tiga atau lima biji. 


Patutlah ada di kalangan pelancong yang turut singgah di kedai makanan segera seperti KFC ini demi untuk mencuba menu special yang hanya ada untuk sesebuah negara tanpa ada di negara mereka. Ini juga merupakan salah satu tarikan dan bukti yang setiap menu yang ditawarkan sangat menitikberatkan citarasa rakyat tempatan. Begitu jugalah dengan KFC Malaysia yang sudah lama ada di negara kita ini.

Tidak hanya itu, KFC turut memperkenalkan kombo Cheezy Cheezy Malaysia bagi mengetengahkan Cheezy Wedges disamping makanan kegemaran rakyat Malaysia yang lain. 


KFC Durian Balls. Memang rasa real durian tu, sedap! Buat sendiri agak leceh, jadi nikmati je terus di mana-mana cawangan KFC yang terdekat. Rata-rata yang mencubanya (melalui review yang telah diberikan), masing-masing memberikan komen positif ke atas Durian Balls ini dengan ayat, “Sedap, terbaik, nak cuba lagi, tak rugi beli” dan yang seumpama dengannya. 

Ini bermakna, durian balls ini memang patut di cuba untuk kalangan durian lovers. Kalau bukan hantu durian nak cuba juga tak salah cuma takut tak kena pula dengan citarasa tekak tu. Itu saja.

Jika rasa malas nak keluar dari rumah, eh apa nak susah. Servis penghantaran makanan kan ada. Nak lebih senang, order terus secara online di aplikasi milik Foodpanda. Dengan adanya aplikasi Foodpanda ni, hanya perlu dimuat turun ke telefon bimbit masing-masing kemudian masukkan lokasi dan mulalah start buat pesanan. Tak susah! Senang sangat!



With Foodpanda, right now, we can have favourite chicken meals without waiting in line. New menu like durian balls also there to take a bite. Let us get the food with KFC Malaysia by Foodpanda Delivery, much easier for everyone! 

Tak payah lagi nak pening kepala pandu kereta sendiri ke mana-mana cawangan KFC. Tak perlu juga nak beratur sama ada di drive thru atau di kaunter, sebaliknya boleh duduk senang lenang berlunjur kaki depan televisyen di ruang tamu tanpa ada sebarang gangguan. Tak payah nak keluarkan peluh kerana pihak team penghantaran Foodpanda akan lakukan semuanya. 

Dalam masa yang sama, tak kira di mana pun berada selagi kawasan tersebut ada premis restoran KFC yang terdekat, maka bolehlah cuba test guna servis Foodpanda untuk penghantaran. Tambahan pula, menu durian balls ini terhad bergantung pada masa yang telah ditetapkan, jadi jangan lagi tunggu lama-lama dan lekas buat pesanan untuk mencubanya sendiri mahupun bersama teman atau orang tersayang hari ini.

Selamat menikmati Durian Balls dari KFC Malaysia.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.fiezasani.xyz/2020/10/KFC-Perkenalkan-Durian-Balls-Dengan-Isian-D24-Untuk-Pencinta-Durian.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Muhyiddin Umpama Buah Durian Yang Pasti Gugur

Muhyiddin Umpama Buah Durian Yang Pasti Gugur

papar berkaitan - pada 21/10/2020 - jumlah : 357 hits
Tamrin Tun GhafarSelasa 20 10 201 Umpama buah durian yang hanya menunggu masa untuk gugur ia tak perlu lagi dijolok hanya menunggu angin sepoi meniupnya 2 Apabila dia jatuh yang lain pun akan ikut sama maka bolehlah dijual di kaki kaki lima...
Rakyat China Belanja Lebih Rm60 Juta Beli Durian Musang King Tak Sampai Sejam

Rakyat China Belanja Lebih Rm60 Juta Beli Durian Musang King Tak Sampai Sejam

papar berkaitan - pada 8/10/2020 - jumlah : 391 hits
Jika sudah duduk di Malaysia tidak sah sekiranya jika tak merasa durian Sebut saja nak makan durian apa dari durian kampung sehinggalah durian gred paling agung semua ada di sini BACA Shah Rukh Khan Berkopiah Dari Temerloh Mohon Maaf Di ata...
Kalau Tanam Anak Pokok Durian Di Rumah Ikut Cara Penjagaan Ini Supaya Pokok Hidup Subur Amp Berbuah

Kalau Tanam Anak Pokok Durian Di Rumah Ikut Cara Penjagaan Ini Supaya Pokok Hidup Subur Amp Berbuah

papar berkaitan - pada 7/10/2020 - jumlah : 567 hits
nbsp Disebabkan harganya yang mahal ramai yang dah mula menanam atau membeli anak pokok durian Walaupun lambat lagi akan menikmati hasilnya tapi tak mengapa Kalau kita tak dapat makan anak cucu dapat nikmati hasilnya pun dah ok Tapi selepas...
Kg Jkin Resort Seremban Port Cantik Ala Ala Bandung Untuk Pencinta Alam Amp Aktiviti Lasak

Kg Jkin Resort Seremban Port Cantik Ala Ala Bandung Untuk Pencinta Alam Amp Aktiviti Lasak

papar berkaitan - pada 9/10/2020 - jumlah : 530 hits
Bagi anda yang sedang mencari sebuah destinasi percutian berkonsepkan alam semulajadi dengan pilihan penginapan yang rare serta dilengkapi pelbagai aktiviti menarik dan ekstrem mungkin anda boleh memilih untuk short vacation atau weekend es...
Mencuba Gelato Durian Musang King Daily Fresh

Mencuba Gelato Durian Musang King Daily Fresh

papar berkaitan - pada 23/10/2020 - jumlah : 274 hits
Mencuba Gelato Durian Musang King Daily Fresh Dah berzaman dah Daily Fresh keluarkan Gelato Durian Musang King tapi la ni Ummi mencuba Nak sangat rasa kan jadi Ummi belilah satu eh dua terus hehe Gelato Durian Musang King 1 cup ni RM7 90 Ye...
Tamak Haloba Selar Netizen Kepada Pekebun Haram Durian

Tamak Haloba Selar Netizen Kepada Pekebun Haram Durian

papar berkaitan - pada 25/10/2020 - jumlah : 342 hits
BANGI 7 Rabiulawal 1442H Sabtu Dakwaan Save Musang King Alliance bahawa kerajaan Pahang sudah menyediakan pelan bagi menghalalkan tanah yang diteroka secara haram di Raub mendapat kecaman hebat dalam kalangan netizen Rata rata mereka bagaik...
Kfc Indonesia Buka Gerai Naughty By Nature Yang Unik Sesuai Tren Gaya Hidup Kekinian

Kfc Indonesia Buka Gerai Naughty By Nature Yang Unik Sesuai Tren Gaya Hidup Kekinian

papar berkaitan - pada 24/10/2020 - jumlah : 467 hits
Gaya hidup hijau jadi alasan KFC membuka gerai berkonsep ruang terbuka dengan gaya arsitektur minimalis industrialis
Resepi Coleslaw Ala Kfc

Resepi Coleslaw Ala Kfc

papar berkaitan - pada 8/10/2020 - jumlah : 586 hits
Resepi Coleslaw Ala KFC Assalamualaikum Pada 4 Oktober 2020 suami Cik Ash nak makan coleslaw pulak Cik Ash bagitahu nak makan kena tolong la hihihi Yeay akhirnya suami Cik Ash masuk dapur jugak Memang nak buat seorang Coleslaw ni tak boleh ...
Jalan Penghubung Bandar Utama Di Pahang Perlu Dinaiktaraf

Cops Fire 5 Shots During 70km Car Chase Near Baling

Terengganu Fc Umum Harga Tiket Agarbomb Performance Cup 2024

3 Pelampau Khawarij Ditahan

Lost Opportunities In Labuan

Ocrevus Transforming Multiple Sclerosis Treatment Landscape In Malaysia

Hada Labo Hydrating Water Gel

I Was Never Arrested Merely Barred From Overseas Travel Ex Src Director



10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kuih Muah Tonton

10 Filem Indonesia Terbaru Best 2023 2024 Juga Tersedia Online

10 Filem Melayu Terbaru Best Di Platform Online Netflix Malaysia 2024 Mesti Tonton


Dari Negeri Paling Utara Ke Negeri Paling Selatan

Always Evolving Explore The Latest Offerings At Bandarbetvip

Menang Dipuji Kalah Dicaci Begitulah Nasib Salah Di Liverpool

Najis Boleh Jadi Petunjuk Anda Alami Kanser Usus Ini Tanda Tandanya

Rm1 500 Pay And No Retirement Plan Why Teachers In Pas Linked Kindergarten Pasti Are Disgruntled

A Tale Of Two Leaders