Janda Payung Video Betik Busuk Mengelebeh


Semakin kerajaan mendiamkan diri semakin menjadi-jadi penjual-penjual melayu islam yang tiada maruah ini. Mereka seolah-olah bangga dengan perbuatan dilakukan
Siti Amiza yang seringkali muncul di media sosial kemaruk suami orang disangkakan telah insaf namun sebenarnya masih melakukan perbuatan yang sama
terbaru beliau telah melakukan live kali ini lebih biadap dengan menarik sedikit sarung betik miliknya untuk di tayangkan kepada umum. berikut video yang menjadi tular di media sosial

Dicop Tidak Berakhlak, Janda ‘Rela Dirogol’ Didesak Mohon Maaf Semula
Seorang wanita yang tular kerana videonya mendakwa ‘teringin’ dirogol 10 lelaki, baru-baru ini terus membangkitkan kemarahan netizen meskipun beliau telah tampil membuat permohonan maaf.
Semuanya kerana video permohonan maaf itu menunjukkan janda berusia 22 tahun ini dikatakan berani berpakaian yang menampakkan lurah pada bahagian dadanya.
Malahan dalam video berdurasi kira-kira dua minit itu, penjual ubat tenaga batin lelaki dan peralatan seks itu memberi amaran akan menyiarkan nombor telefon individu-individu yang menghantar mesej berbaur seksual terhadapnya.

Paparan skrin video permohonan maaf yang dibuat Siti Amiza di laman Facebook.
Berikutan itu, Skuad Badar, sebuah badan sukarelawan Islam yang menjalankan aktiviti mencegah kemungkaran dan memberi khidmat nasihat kepada masyarakat menggesa wanita berkenaan, Siti Amiza Baharuddin supaya tampil membuat permohonan maaf sekali lagi.
Pengerusinya, Azhar Mohamad berkata, permohonan maaf Siti Amiza tidak menampakkan keikhlasan selain mencalarkan imej Islam.
“Netizen sebelum ini marah dia kerana akhlaknya yang tidak baik, jadi bila mahu memohon maaf dia perlu menunjukkan akhlak yang baik.
“Nak ‘ugut’ sebarkan telefon tu pun bukan maaf, tapi mengundang orang untuk marah dia lagi. Itu bukan caranya,” katanya kepada mStar Online.

Azhar Mohamad.
Siti Amiza dikecam netizen apabila membuat video dengan kata-kata lucah, termasuk membabitkan saiz alat sulit lelaki sehingga menyentuh sensitiviti kaum.
Azhar berkata, pihaknya akan membantu Siti Amiza membuat permohonan maaf baharu menerusi penstriman video secara langsung di Facebook (FB Live) skuad itu.
“Bila dia minta maaf, saya dan Skuad Badar akan bantu dia untuk memberitahu kepada masyarakat supaya memaafkannya,” katanya sambil menambah bahawa lokasi permohonan maaf boleh dibuat sama ada di pejabat Skuad Badar di Sungai Petani, rumah wanita itu atau mana-mana yang bersesuaian.
Bagaimanapun Azhar mengemukakan tiga syarat kepada Siti Amiza iaitu membuat permohonan maaf secara ikhlas dan berpakaian sopan ketika bersiaran langsung.
“Dia juga perlu menjelaskan dirinya benar-benar insaf dan tidak akan mengulangi kesilapan lalu, dan menarik balik kenyataannya sebelum ini untuk menyiarkan nombor-nombor telefon individu yang mengganggunya,” katanya.
image: https://www.mstar.com.my/lokal/semasa/2018/03/09/~/media/802c2c46443340b1bd0023339f7fb993.ashx?la=en
Skuad Badar berkunjung ke rumah Siti Amiza untuk memberi nasihat kepada wanita itu, baru-baru ini.
Mengakui kesilapannya, Siti Amiza yang berasal dari Sungai Petani itu menjelaskan bahawa apa yang diperkatakan di dalam video tersebut sekadar gurauan semata-mata.
Skuad Badar baru-baru ini telah ke rumah Siti Amiza di Sungai Petani untuk mentarbiahnya supaya bertaubat dan kembali ke pangkal jalan, namun gagal kerana difahamkan wanita berkenaan tiada di rumah ketika itu.
Terdahulu, Pengarah Pusat Kaunseling Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI), Dr Fauziah Mohd Sa’ad menasihatkan Siti Amiza supaya lebih berhati-hati terhadap perkara yang menyentuh sentimen agama, bangsa dan budaya, pada masa akan datang.
Namun katanya, Siti Amiza perlu menunjukkan keihlasannya dalam permohonan maaf tanpa mempunyai sifat dendam, meskipun diganggu ramai pihak.
“Jangan mohon maaf sebab nak tutup isu sendiri, tapi buka isu lain yang lebih besar. Kemaafan itu seharusnya ikhlas. Jika tidak, lagi ramai yang akan benci dia dan masalah tak akan selesai,” kata Dr Fauziah.
sumber
The post janda payung video ‘betik busuk’ mengelebeh appeared first on InfoJe.Com.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://infoje.com/janda-payung-video-betik-busuk-mengelebeh/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Video Tudia Sajat Belanja Belahan Betik Di Thailand

Video Tudia Sajat Belanja Belahan Betik Di Thailand

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 551 hits
Sebut sahaja sajat siapa tak kenal seorang wanita tiruan yang sering kali muncul di laman laman sosial Sebelum ini sajat beraksi dengan pakaian seksi di atas kapal yang mendapat pelbagai kecaman masyarakat namun terbaru menerusi page Rotika...
Video Komando Yang Merupakan Anak Pelakon Terkenal Malaysia Kongsi Detik Cemas Beliau Semasa Latihan Payung Terjun

Video Komando Yang Merupakan Anak Pelakon Terkenal Malaysia Kongsi Detik Cemas Beliau Semasa Latihan Payung Terjun

papar berkaitan - pada 2/1/2019 - jumlah : 610 hits
2675 SHARES Sebut sahaja komando Malaysia semua pasti mengetahui dan memperakui tentang kehebatan dan keperwiraan mereka Angkatan yang terkenal dengan latihan fizikal yang sangat mencabar itu pastinya menimbulkan keterujaan dalam kalangan a...
Fasha Sandha Sebak Apabila Bekas Suami Hantar Rakaman Video Ini

Fasha Sandha Sebak Apabila Bekas Suami Hantar Rakaman Video Ini

papar berkaitan - pada 24/12/2018 - jumlah : 374 hits
Fasha Sandha dengan anak memang sangat rapat dan sangat manja Di laman Instagram Fasha selalu sahaja memuat naik banyak gambar dia dan anak anak selain daripada aktiviti kerja Pendek kata Fasha memang seorang ibu yang suka manjakan anak ana...
Klip Video Temberang Sohor Kini Di Youtube

Klip Video Temberang Sohor Kini Di Youtube

papar berkaitan - pada 24/12/2018 - jumlah : 323 hits
IZWAN MOHD ISA 23 Disember 2018 6 26 PM KUALA LUMPUR Tidak sampai 48 jam dilancarkan klip video lagu Temberang nyanyian Ayda Jebat berjaya menduduki tangga pertam
Video Ahli Muzik Mainkan Gitarnya Ketika Jalani Pembedahan Tumor Otak

Video Ahli Muzik Mainkan Gitarnya Ketika Jalani Pembedahan Tumor Otak

papar berkaitan - pada 24/12/2018 - jumlah : 383 hits
23 Disember 2018 Foto Reuters JOHANNESBURG Ahli muzik Jazz dari Afrika Selatan Musa Manzini melakukan pertunjukkan yang luar biasa ketika dia memainkan gitarnya ketika doktor membedah otaknyaAhli muzik itu merangkap pensyarah universiti sed...
Video Tidak Sampai 48 Jam Temberang Ayda Jebat Trending No 1 Di Youtube

Video Tidak Sampai 48 Jam Temberang Ayda Jebat Trending No 1 Di Youtube

papar berkaitan - pada 24/12/2018 - jumlah : 330 hits
Tidak sampai 48 jam dilancarkan muzik video single terbaru dendangan penyanyi Ayda Jebat Temberang berjaya menduduki tangga pertama carta trending di YouTube Malaysia Temberang baru sahaja dilancarkan di saluran YouTube milik Ayda pada jam ...
5 Kompilasi Video Muzik Ori Vs Versi Low Bajet Yang Pernah Trending Worldwide

5 Kompilasi Video Muzik Ori Vs Versi Low Bajet Yang Pernah Trending Worldwide

papar berkaitan - pada 24/12/2018 - jumlah : 302 hits
Baru baru ni trending video klip Twice Ddu Du Ddu yang dimiming dan dilakonkan semula oleh sekumpulan kanak kanak dan mereka yang berusaha bersungguh sungguh untuk kelihatan seperti video klip asal Kepayahan dan kegigihan boleh dilihat dari...
Beredar Video Ma Ruf Amin Ucapkan Selamat Natal Ini Penjelasan Tkn Jokowi

Beredar Video Ma Ruf Amin Ucapkan Selamat Natal Ini Penjelasan Tkn Jokowi

papar berkaitan - pada 25/12/2018 - jumlah : 190 hits
Video ucapan selamat Natal dari cawapres nomor urut 01 KH Ma ruf Amin kepada umat Kristiani beredar di media sosial Padahal pada 2012 lalu Ma ruf Amin pernah menyarankan umat Islam tak mengucapkan selamat Natal kepada kaum Nasrani
Video Detik Cemas Tsunami Membadai Konsert Kumpulan Seventeen

Video Detik Cemas Tsunami Membadai Konsert Kumpulan Seventeen

papar berkaitan - pada 23/12/2018 - jumlah : 1126 hits
Tsunami membadai Indonesia lagi Kali ini wilayah Banten menjadi amukan Tsunami Ketika kejadian Kumpulan Seventeen sedang melakukan persembahan di Pantai Tanjung Beach Resort Banten bersempena hari keluarga sebuah syarikat korporat pada mala...
Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Tips For Achieving Your Saving Goals



Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online


Menjadi Kesalahan Dan Teladan Buruk Jika Kerajaan Tidak Akur Dekree Ydpa

Bicara Profesional Pengarah Pendidikan Negeri Johor Bersama Pengetua Sekolah Negeri Johor 2024

Beyond The Pew The Bridal Heart Guides Your Daily Walk With Christ

Wanita Cedera Diragut Ketika Menunggang Motosikal

Kes Lelaki Israel 10 Ditahan Semula Bawah Sosma

Pelbagai Cara Memakai Samping