Top 5 Hotel Yang Best Dan Menarik Untuk Staycation Bersama Keluarga


Top 5 Hotel Yang Best Dan Menarik Untuk Staycation Bersama Keluarga | Mesti ramai yang tengah rindu nak staycation di hotel kan. Sis pun lama sangat dah berkurung kat rumah tak pergi mana. Sabar jer lah kan. Nak bercuti pun tak dapat. Aktiviti pun tak boleh nak buat macam dulu. Tapi, tengah musim pandemik ni nak buat macam mana kan, tambah lagi negara kita sekarang tengah PKP. Kita doakan cepat - cepat Covid ni pergi dan lenyap atas muka bumi. 

Boleh lah lepas ni rasa lega untuk kita semua bebas nak bercuti sana sini. Entah macam mana sis rindu sangat - sangat dah nak pergi jalan - jalan macam dulu. Nak luangkan masa bersama family pergi bercuti untuk staycation pun tak dapat. Satu benda yang sis nak buat lepas habis PKP ni semua, mestilah nak bawa keluarga tersayang untuk staycation di hotel. 
Korang pun mesti sama, tengah rancang nak pergi mana untuk staycation di hotel nanti kan. Jadi, sis nak rekomenkan dekat korang semua top 5 hotel yang sesuai untuk staycation bersama keluarga. Sekurang - kurangnya dapat keluar dari rumah nanti, hilang lah sikit stress yang dah lama berkurung kan. 
Top 5 Hotel Yang Best Dan Menarik Untuk Staycation Bersama Keluarga Hotel untuk staycation bagi sis tak kisah untuk mesra bajet ke atau yang mahal sikit, asalkan kita rasa selesa nak menginap di hotel tersebut. Asalkan cukup lengkap dengan kemudahan yang ada. Kita pun nak kan hotel terbaik untuk keluarga kita. Nak nak lagi kalau yang ada anak - anak yang tengah membesar ni, kena juga cari hotel mesra kanak - kanak jugak. Bila dah boleh merentas negeri nanti, ini di antara hotel yang menjadi pilihan sis untuk staycation nanti

1. Hotel Furama Bukit Bintang
Untuk korang yang berada di Kuala Lumpur, Hotel Furama Bukit Bintang ni cukup mesra keluarga.  Nak shopping senang sebab dekat, nak parking pun mudah. Nak cari hotel yang ada kolam renang, di sini pun ada. Anak - anak pun boleh berseronok sebab ada swimming pool. 
Kalau terasa nak menginap lebih lama lagi, nak buat anak - anak gembira dan tak bosan di hotel ni, korang boleh minta Kids Room Setup tapi ada kena tambahan harga. Rasanya anak - anak lagi teruja sebab bilik hotel nanti bakal bertukar menjadi bilik bertema dari cadar sampai lah ke berus gigi. 
Kalau tak nak pun tak apa jugak, yang penting hotel Furama ni ada swimming pool khas untuk kanak - kanak di tingkat 3. Di hotel ini ada juga kawasan permainan untuk kanak - kanak di Wakaka Playland untuk anak - anak di bawah 12 tahun. 
Banyak lagi hotel yang best dan menarik untuk Staycation KL di hotel berdekatan walaupun staycation KL korang mungkin lepas PKP nanti. 
2. Hotel Bliss Boutique, Johor 
Bliss Boutique hotel ni menjadi pilihan sis sebab hotel ni ada keunikan tersendiri. Dari luar hotel pun dah nampak moden dan menceriakan suasana. Anak - anak mesti teruja bila masuk dalam hotel Bliss Boutique ni. Apa yang uniknya hotel ni bilik - bilik yang ada, mempunyai tema yang berbeza. 
Orang kata, tengok warna - warna yang menceriakan pun boleh hilang stress kan. Tak ada lah bosan tengok dinding kosong. Boleh pilih yang mana tema nak. Kemudahan kat sini tak payah risau, parking mudah. Dapat free wifi lagi. Pendek kata semua kemudahan ada. 
Nak jalan - jalan berdekatan dengan hotel pun dah tak perlu risau. Shopping mall dekat. Tempat untuk makan - makan pun dekat. Boleh bawa anak - anak jalan nanti di Zoo Johor. Mesti seronok. Penuhi aktiviti dengan jalan - jalan di tempat menarik di Johor

Tak sabar rasanya nak buat aktiviti jalan - jalan ni lepas PKP nanti. Pengalaman tu berharga. Korang nanti, kalau nak cari Johor Bahru Hotel , cari yang ada promosi - promosi menarik. 
3. Lexis Hibiscus Port Dickson
Bercuti di Lexis Hibiscus Port Dickson memang menjadi pilihan ramai disebabkan pemandangan sangat cantik sebab mengadap lautan yang luas. Pantai pun bersih dan cantik. Di sini, boleh pilih jenis penginapan yang korang suka. Staycation kat sini memang sesuai nak bawa keluarga dan anak - anak sebab bilik luas ada 2 katil king. Lengkap dengan TV, meja, sofa dan kemudahan yang lain. 
Bilik yang luas memang memberi keselesaan untuk keluarga kan. Apa yang best kat sini semestinya nak kolam renang privasi. Boleh buat aktiviti bersama anak - anak untuk bersuka ria. Main kolam ni memang best tapi kena lah pantau tengok anak - anak ya. 
Dah puas mandi kolam renang nak pergi jalan - jalan ada banyak kemudahan disediakan di sini. Ada restoran, gym, Kidz World dan banyak lagi. Semestinya memang tak bosan bila dah ada di sini. Korang yang nak staycation di sini, jangan lupa untuk check in di Lexis Hibiscus Port Dickson. 
4. Hotel Bayview Pulau Pinang
Untuk korang yang tercari - cari hotel untuk staycation di Pulau Pinang, boleh merasai pengalaman untuk menginap di Hotel Bayview. Hotel mesra keluarga ini ada bilik yang luas untuk anak - anak. Dekorasi pun simple - simple saja. Tapi biliknya ada tingkap untuk lihat pemandangan luar dari atas. 
Nak bawak anak - anak main kolam renang khas untuk kanak - kanak pun ada. Yang untuk orang dewasa pun ada juga. Kemudahan pun lengkap. 
Jalan - jalan di Pulau Pinang nanti tak sah kalau tak pergi untuk aktiviti makan - makan dan jalan - jalan. Sebab dekat dengan Padang Kota. Nak cari tempat makan yang popular pun tak susah sebab jarak dalam 5 minit naik kereta

Di antara tempat makan menarik di sini adalah pasembur Padang Kota, mee sotong Esplanade, dan nasi kandar line clear. Nanti kalau korang berkesempatan boleh singgah di MuziumWonderfood, Muzium Negeri dan juga Muzium 3D Penang. 
5. Hotel RAIA Terengganu 
Untuk percutian staycation dengan keluarga ni nak tak nak kena cari yang ada kolam renang, bukan untuk orang dewasa saja yang minat dengan kolam renang. Tapi untuk gembirakan anak - anak jugak. Hotel Raia ni selain daripada kemudahan yang lengkap dan parking mudah, kat sini ada kolam renang luaran dan dalaman jugak. 
Untuk muslimah yang nak main kolam renang pun tak payah risau sebab kolam renang untuk muslimah pun ada di sini

Bilik pun luas, selesa, nyaman, bersih dan sesuai untuk keluarga. Untuk sarapan pagi di sini pun banyak pilihan dengan kadar harga yang murah. Hotel RAIA ni boleh dikatakan hotel terbaik di Terengganu


Itu lah senarai top 5 hotel yang best dan menarik untuk staycation bersama keluarga. Semua aktiviti tu, nanti bila dah habis PKP, dah boleh rentas negeri, yang mana nak planning untuk staycation bersama keluarga, boleh lah merasai pengalaman untuk menginap di hotel tersebut. Tak sabar rasanya nak semua ni berakhir, boleh cuti - cuti nak  hilang stress. 










Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.wanisukarno.com/2021/06/hotel-yang-best-dan-menarik-untuk-staycation-bersama-keluarga.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hotel Menarik Di Malaysia

Hotel Menarik Di Malaysia

papar berkaitan - pada 29/6/2021 - jumlah : 350 hits
Seharian mengadap PC nak dapatkan idea siapkan teguran last last blank jugak Entah kenapa tiba tiba jadi camni pun tak tau la Blur tiba tiba tak tahu nak mula dari mana Aishhh boleh stress juga camni satu kerja pun tak jalan Bestnyaa kalau ...
Rekomendasi Hotel Terbaik Untuk Nikmati Staycation Ala Crazy Rich Di Jakarta

Rekomendasi Hotel Terbaik Untuk Nikmati Staycation Ala Crazy Rich Di Jakarta

papar berkaitan - pada 22/6/2021 - jumlah : 147 hits
Staycation ala crazy rich tetap bisa dilakukan di Jakarta loh simak rekomendasinya ya
Alaska Tawarkan Vaksin Gratis Dan Tes Covid 19 Demi Menarik Wisatawan

Alaska Tawarkan Vaksin Gratis Dan Tes Covid 19 Demi Menarik Wisatawan

papar berkaitan - pada 13/6/2021 - jumlah : 215 hits
Demi menarik minat wisatawan di masa pandemi ini pemerintah setempat menawari wisatawan yang berkunjung ke Alaska vaksin Covid 19 gratis Penawaran itu berlaku mulai 1 Juni 2021
Kisah Menarik Ustaz Ashraf Suarin Beras Ashraffi Dan Pondok Motivasi Hamlatul Quran

Kisah Menarik Ustaz Ashraf Suarin Beras Ashraffi Dan Pondok Motivasi Hamlatul Quran

papar berkaitan - pada 13/6/2021 - jumlah : 712 hits
Kisah Menarik Ustaz Ashraf Suarin Beras Ashraffi Dan Pondok Motivasi Hamlatul Quran Assalammualaikum semua Semoga pembaca semua berada di dalam keadaan sihat sejahtera Pada musim PKP 3 0 kita pastinya sudah lebih bersedia Sebab PKP 1 0 bany...
Bumi Sebenarnya Bukan Sfera Ketahui 10 Fakta Menarik Tentang Bumi

Bumi Sebenarnya Bukan Sfera Ketahui 10 Fakta Menarik Tentang Bumi

papar berkaitan - pada 13/6/2021 - jumlah : 680 hits
Assalamualaikum dan salam sejahteraBumi Sebenarnya Bukan Sfera Ketahui 10 Fakta Menarik Tentang Bumi Astronomi atau ilmu falak merupakan satu cabang sains mengkaji dan mencerap objek objek di angkasa seperti matahari bulan bintang planet ko...
Bawa Pulang Proton X50 Myvi 1 5cc Y15zr Dan Hadiah Menarik Lain Dengan Menyimpan Di Sspn I

Bawa Pulang Proton X50 Myvi 1 5cc Y15zr Dan Hadiah Menarik Lain Dengan Menyimpan Di Sspn I

papar berkaitan - pada 13/6/2021 - jumlah : 137 hits
Langgan saluran Telegram kami untuk kemaskini berita baharu dan isu terkini VOCKET Anda ada simpanan Jika tiada anda sudah boleh mula menyimpan sedikit demi sedikit Tambah tambah dengan keadaan ekonomi yang tidak menentu semasa pandemik ini...
Baju Rekaan Menarik Dari Jrig Gear

Baju Rekaan Menarik Dari Jrig Gear

papar berkaitan - pada 14/6/2021 - jumlah : 252 hits
Assalamualaikum Ikutkan di hati ini memang sudah lama berkenan dengan baju dari jenis Sublimation Sambil sambil mencari kedai online terjumpa pula page di Facebook iaitu Jrig Sublimation And Packaging Jadi survey punya survey jumpa juga rek...
Aktiviti Sehari Di Hulu Langat Selangor Jom Tengok Apa Yang Menarik

Aktiviti Sehari Di Hulu Langat Selangor Jom Tengok Apa Yang Menarik

papar berkaitan - pada 12/6/2021 - jumlah : 398 hits
Aktiviti Sehari Di Hulu Langat Selangor Jom tengok Apa Yang Menarik Hulu Langat merupakan daerah yang paling sesuai digambarkan oleh ungkapan kampung di tengah bandar besar Ia disebabkan suasana tradisi dan keindahan kampung yang tetap wuju...
Percutian Yang Menarik Dan Bermakna Dengan Menempah Pangkor Hotels

Percutian Yang Menarik Dan Bermakna Dengan Menempah Pangkor Hotels

papar berkaitan - pada 11/6/2021 - jumlah : 154 hits
Bila sebut sahaja pasal Pangkor semestinya orang akan kaitkan dengan bilis mata biru ikan bilis spesis termahal bila dibuat ikan bilis kering Selain dari bilis dan hasil lautnya Pangkor juga turut dikenali sebagai pulau peranginan terkenal ...
Pengalaman Menarik Menaiki Langkawi Skycab Menuju Ke Langkawi Skybridge

Perunding Berdaftar Harta Pusaka Islam Hans Legacy Sdn Bhd

Pembangkang Perlu Ketepi Ego Contohi Langkah Ph Meterai Mou Bersama Kabinet Ismail Sabri

A Triple Somersault Wearing A Sarong In C Wealth Games 2026

Indonesia Perkenal Insentif Tingkat Jualan Kereta Elektrik

Penurunan Wall Street Didorong Oleh Sektor Teknologi Dan Kadar Fed

Rawatan Urutan Badan Chiropractic Dan Acupressure Dari Tukang Urut Skudai

Interview Q And A With Ji Chang Wook Asia S Noble Prince



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hero Seorang Cinderella Musim 2 Astro Ria

10 Filem Drama Seram Melayu Berhantu Terbaru 2024 Mesti Tonton

5 Budaya Barat Yang Dah Jadi Ikutan Pasangan Melayu

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Wanita Syurga Slot Akasia TV3

5 Fakta Tentang Dragonball Mutiara Naga Yang Anda Perlu Tahu


Kadar Zakat Fitrah 2024m 1445h Setiap Negeri

9 Kelebihan Malam Lailatul Qadar Maksud Doa Tanda Dan Amalan Disertakan

Stoking Ambil Tindakan Tegas Kalimah Allah Amat Suci

Elegant Nostalgia Old Money Bedroom Makeover Ideas

Bufet Ramadan 2024 The Pearl Kuala Lumpur

Kena Pindah Tempat Duduk