Staycation Di Grand Lexis Port Dickson View Cantik Sangat


Staycation di Grand Lexis Port Dickson. View cantik sangat!
Dah lama kita tak cerita tentang percutian. Bila dah diumumkan boleh merentas negeri, ke mana destinasi pertama korang semua?
Saya? Dah tentulah nak pergi bercuti! Rindunya nak tidur hotel dan mandi pool. Bila dah anak ramai macam ni, memang berbaloi bercuti ke Grand Lexis Port Dickson. Lagi pun adalah simpanan sikit hasil dari moratorium bank tu.
Nampakla ke mana perginya duit simpanan tu. Jimat-jimat berbelanja untuk percutian berharga dengan yang tersayang.
Jarak dari Shah Alam nak ke Grand Lexis Port Dickson ni lebih kurang 1 jam 32 minit perjalanan. Dan pastikan korang book awal sebab dijangka bilik akan sentiasa penuh sebab ramai plan nak bercuti kan.
Staycation di Grand Lexis Port Dickson Sumber dari Google Bila sebut nak tidur hotel, anak-anak memang request nak mandi pool. Budak-budak kan, itulah yang paling diorang suka sangat.
Jadi untuk tak menghampakan diorang, kita pun book lah satu bilik hotel untuk staycation di sini. Kalau tengok harga bilik, bermula dari RM760 untuk Executive Pool Villa bagi satu malam. Ini je yang ada sebab bilik lain semua fully booked! Pada saya harganya ok, sebab bilik selesa dan viewnya cantik sangat!
Memang puas hati dengan harga bilik yang dibayar. Dengan harga tu boleh dapat 2 katil king, private pool, sarapan dan wifi percuma. Dan juga ada dapur bila tetiba plan nak masak kan. Tapi barang-barang nak masak kenalah bawa sendiri, yang bagusnya lagi jimat.
Masak simple pun ok, janji boleh mengenyangkan. Bila fikir balik bagus juga masak sendiri sebab bila ada pool dalam bilik, memang susah nak ajak bebudak ni keluar makan.
Lagi pun waktu sekarang tak mengizinkan untuk ramai-ramai makan di luar. Jadi untuk patuhi SOP kita masak sendiri je kan.
Sumber dari Google Sumber dari Google Pemandangan yang cantik dari bilik Bila anak-anak tau yang dalam bilik ada private pool, memang diorang seronok sangat. Masing-masing dah tak sabar nak pergi bercuti. Kan dah setahun lebih duduk terperap di rumah.
Sumber dari Google Diorang sibuk dengan PDPR, ibu pula dengan WFH. Jadi inilah masanya nak gembirakan diorang. Sesekali bagi reward untuk keluarga kan. Bagi hilang stress dan penat menghadap kerja seharian.
View yang cantik ni sesuai untuk OOTD dan menenangkan fikiran. Anak remaja zaman sekarang pun dah pandai nak posing ambil gambar cantik-cantik. Buat kenangan katanya. Bolehlah tunjuk kat kawan-kawan sambil bertukar pengalaman staycation.
Bila lagi nak istirehat dengan gaya mewah. Memang terbaiklah plan percutian kali ni.
Seronok sangat bila difikirkan.
Kemudahan di Grand Lexis Port Dickson Selain bilik yang cantik, ada juga kemudahan lain seperti wifi, bilik mandi yang luas, dapur, pengering rambut, cerek elektrik, tuala mandi, penyaman udara, kipas, kelengkapan mandi, air botol, teh, kopi, seterika dan almari. Terasa macam berada di rumah sendiri juga kan.
Sumber dari Google Sumber dari Google Cantik betul view di sini. Sedap mata memandang. Bagi yang suka berphoto, memang sesuai tempat ni untuk bergambar kenangan. Cantik betul.
Sambil berehat bolehla melihat pemandangan matahari terbit dan terbenam. Memang wajib gunakan masa bercuti ni untuk menenangkan minda sambil menikmati pemandangan yang cantik seluas mata memandang.
Bagi yang suka berjalan dan cari tempat makan di luar, jangan lupa survey dulu sebelum korang datang bercuti. Kat sini memang banyak tempat yang menarik untuk dikunjungi.
Jadi jomlah kita bercuti.
The post Staycation di Grand Lexis Port Dickson. View cantik sangat! appeared first on Ajumohit.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ajumohit.com/2021/10/staycation-di-grand-lexis-port-dickson-view-cantik-sangat.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Percutian 3 Hari 2 Malam Lexis Hibiscus Port Dickson

Percutian 3 Hari 2 Malam Lexis Hibiscus Port Dickson

papar berkaitan - pada 16/10/2021 - jumlah : 434 hits
Salam Jumaat semua Dah bulan Oktober rupanya kejap masa berlalu Awal bulan haritu 5 6 7 Oktober berkesempatan untuk bercuti di Lexis Hibiscus Port Dickson Percutian 3 hari 2 malam bersama sama family in law First time bercuti dengan family ...
Hiburan Cantik Sangat Dengan Gaun Merah Tu Peminat Teka Uqasha Dan Kamal Nikah Minggu Ini

Hiburan Cantik Sangat Dengan Gaun Merah Tu Peminat Teka Uqasha Dan Kamal Nikah Minggu Ini

papar berkaitan - pada 8/10/2021 - jumlah : 341 hits
Pelakon popular Kamal Adli dan Uqasha Senrose dikhabarkan bakal melangsungkan pernikahan mereka pada minggu ini Perkara itu semakin menarik perhatian netizen di sosial media terutama selepas Uqasha memuat naik video perkongsian majlis parti...
Ramah Mesra Di Majlis Perbandaran Port Dickson

Ramah Mesra Di Majlis Perbandaran Port Dickson

papar berkaitan - pada 21/10/2021 - jumlah : 152 hits
Mengadakan tinjauan dan sesi ramah mesra di Majlis Perbandaran Port Dickson serta turut menyampaikan sumbangan bakul makanan kepada 200 kakitangan Moga sumbangan ini mampu meringankan beban mereka sekaligus dapat melaksanakan tugas dengan b...
Kenapa Payah Sangat Guan Eng Mahu Sahkan Tarikh Debat

Kenapa Payah Sangat Guan Eng Mahu Sahkan Tarikh Debat

papar berkaitan - pada 22/10/2021 - jumlah : 177 hits
Kenapa payah sangat Guan Eng mahu sahkan tarikh debat Benda senang kenapa hendak rumitkan Itu tegas Presiden MCA Datuk Seri Wee Ka Siong kepada Setiausaha DAP Lim Guan Eng berhubung tarikh debat antara mereka yang sampai kini belum menjadi ...
Lobster Masak Mentega Yang Sangat Sedap

Lobster Masak Mentega Yang Sangat Sedap

papar berkaitan - pada 22/10/2021 - jumlah : 266 hits
Assalamualaikum SETIAP kali ke berjalan ke Pantai Timur wajiblah singgah ke Endau mencari hidupan laut yang segar bugar Kalau sotongnya besar lengan boleh dapat harga bawah RM30 sekilo Ketam udang ikan memang berbaloi baloi untuk dibeli Beb...
Politik Johor Sangat Menarik Jika Umno Tidak Bersama Pn

Politik Johor Sangat Menarik Jika Umno Tidak Bersama Pn

papar berkaitan - pada 22/10/2021 - jumlah : 261 hits
Jika Umno bertanding secara solo tanpa melibatkan Perikatan Nasional dalam Pilihan Raya Umum ke 15 maka suasana politik Johor akan sangat menarik Menurut Ahli Parlimen Simpang Renggam Dr Maszlee Malik komposisi parti parti politik di Johor ...
Jauh Sangat Ters4sar Tu Pak Terp4nah Dahi Orang Awam Netizen Terhibur Melihat Aks1 Lelaki Ini

Jauh Sangat Ters4sar Tu Pak Terp4nah Dahi Orang Awam Netizen Terhibur Melihat Aks1 Lelaki Ini

papar berkaitan - pada 21/10/2021 - jumlah : 482 hits
Pernah tak korang sertai mana mana permainan yang berlangsung di tengah tengah pusat beli belah Kalau pernah mesti korang faham perasaan gementar bila kita sedang sertai acara itu sambil diperhatikan oleh orang ramai betul tak Salah satu pe...
Mopti Nak Marah Macamana Tu Tak Berbunyi Pun Bab Timah Ka Apa Ka Kalau Dulu Kuat Sangat Mengomennya

Mopti Nak Marah Macamana Tu Tak Berbunyi Pun Bab Timah Ka Apa Ka Kalau Dulu Kuat Sangat Mengomennya

papar berkaitan - pada 19/10/2021 - jumlah : 192 hits
MOHD MUKHLIS Masalah dengan serba tahu ini dia selalu cherrypick issue Dua benda yang boleh buat dia keluar dari gua either DAP atau Anwar Ibrahim Bab ini memang cepat siap boleh tajassus lagi Benda ini mudah apa yang Anwar retweet itu bend...
Kerap Sangat Main Tiktok Wanita Maut Dibunuh Suami Sendiri

Kerap Sangat Main Tiktok Wanita Maut Dibunuh Suami Sendiri

papar berkaitan - pada 17/10/2021 - jumlah : 204 hits
Gara gara didakwa terlalu kerap bermain TikTok seorang wanita di Gununganyang Surabaya dilapor mati dipercayai dibunuh dengan kejam oleh suami sendiri
Reviving Abandoned Housing Projects Is Turning Nightmare To Hope

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Afidivit Sokong Tahanan Rumah Najib Razak Ada Kesilapan

Pra Pesanan Samsung Ai Tv Berpeluang Memenangi Hadiah Bernilai Rm140 000

Fam What Happened To The World Cup Tickets

Perjanjian Allah Swt Dengan Kaum Bani Israil

Filem Reversi



Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix


Kad Hari Raya Koleksi Idea Dan Rekabentuk Menarik

Masum 2024 Senarai Sukan Dan Tarikh Pertandingan

Tanda Tanda Kolesterol Tinggi Dan Cara Cara Mengurangkan Kolesterol Ke Paras Normal

Paling Kejam Bawa Mayat Ke Bank Untuk Apply Loan 3400 Walaweeiii

Pak Ngah Balik

Selamat Jalan Ke Negeri Abadi Kak Zah