Smokey Flame Grilled Patties Dengan Sos Bbq Menjadi Sensasi Baru Dari Burger King


Assalamualaikum
Dalam sekelip mata, kita sudahpun memasuki bulan Ogos dan tak lama lagi bakal menyambut Hari Kemerdekaan. Harap-harap kita semua akan terus berjaga-jaga dalam menjaga jarak di antara satu sama lain. Sudah banyak susah senang dan rintangan sepanjang PKP yang telah kita harungi, jadi sama-samalah untuk terus menjaga diri masing-masing.
Bagi para pencinta menu burger, tidak kisahlah burger ayam, burger daging, burger ikan atau sebagainya, sebagai salah seorang pencinta burger kalian sudah tentu telah biasa dengan nama Burger King. Dan berita baik untuk semua, kerana di saat ini Burger King telah mula membawakan menu baru yang lebih hot! 

Flame grilled patties with BBQ sauce is the new smokey thing by Burger King! Bukan hanya satu tetapi dua burger baru di bawah siri Smokey Sensations terbaru mereka.
Sebagai salah seorang penggemar makanan western di Malaysia, terus terang makanan ala barat di Malaysia ini sangat banyak hinggakan kadangkala tak tahu nak makan menu yang mana satu. Mujurlah ada restoran cepat dan mudah macam Burger King ni. 
Sensasi Smokey Burger King Datang Menyerang Para Penggemar Burger Di Malaysia 
Seperti yang kita semua ketahui, Burger King telah lama ada di dalam pasaran Malaysia dan penggemar burger memang sudah sangat sinonim dengan jenama Burger King ini. Maka tidak hairanlah kenapa Burger King terus mengeluarkan item menu baru untuk memuaskan rasa cinta para pelanggannya terhadap burger. Dari Double Mushroom Swiss kepada Triple Cheese dan sehingga kesepakatan yang tidak dapat ditolak, semuanya ada di Burger King.
Untuk siri sensasi smokey ini juga, ia dilengkapi dengan roti ayam dan daging lembu yang disatukan dengan sos BBQ smokey. BBQ Tendergrill Chicken contohnya mengandingkan paha ayam panggang dengan sos BBQ pedas berasap. Daging yang berjus sememangnya dapat memberi rasa sensasi pada setiap gigitan dalam satu burger tersebut.

Jika mahu citarasa yang lebih mewah, anda boleh mencuba menu burger dengan nama Double BBQ Beefacon. Ia dilengkapi dengan dua roti daging panggang khas yang disertakan dengan keju cair, potongan daging lembu dan sos BBQ yang istimewa. Pengalaman makan burger dengan aroma smokey benar-benar terserlah untuk menu special ini.
Untuk mendapatkan menu dalam siri baru ini juga tidak susah kerana ia sudah tersedia di semua gerai Burger King di seluruh negara. Dan setiap set yang turut dipesan akan dilengkapi dengan fries (kentang goreng) dan juga minuman ringan dalam size M (saiz sederhana). 
Para Pengemar Burger King Boleh Nikmati Menu Yang Ada Tanpa Keluar Dari Rumah
Seperkara lagi, untuk semua para penggemar menu makanan barat terutama untuk Burger King ini, anda boleh menikmati makanan favourite masing-masing dengan cara yang amat mudah. Ini semua berkat kewujudan western food delivery dari pihak Foodpanda. 

Tak ada kenderaan, hari hujan, jalan jem, kurang sihat dan sebagainya, apa jua alasan yang anda ada termasuklah malas untuk pergi beli sendiri, Foodpanda sedia menjadi penghantar makanan untuk anda secara eksklusif. Bagaikan punya seorang teman lelaki sendiri yang setia, Foodpanda akan setia menghantar makanan sebagaimana yang anda pesan. 
Secara tak langsung, anda dan saya sendiri kini boleh memesan menu-menu yang ada di Burger King pada bila-bila masa dan di mana jua dengan FoodPanda. Jimat masa, jimat tenaga, jimat petrol, jimat tol dan jimat duit serta ruang parking juga. 
Cara untuk membuat pesanan melalui Burger King dengan penghantaran oleh pihak team Foodpanda ini juga ternyata sangat mudah. Apa yang perlu dilakukan hanyalah dengan melayari laman web rasmi Foodpanda, pilih menu yang diinginkan dalam halaman khusus untuk Burger King di website Foodpanda kemudian bolehlah pilih cara pembayaran. 


Pelbagai jenis cara pembayaran disediakan seperti kad kredit, kad debit atau bayar saja pada waktu pesanan makanan diterima. Tapi jika nak bayar sewaktu pesanan di terima pastikan ada duit kecil yang secukupnya. 
Masih mencari dimanakah nak dapatkan menu burger yang best dan hot? Burger King kan ada dan jika tak tahu dimanakah lokasi terdekat atau mungkin malas nak keluar untuk makan tengah hari atau makan malam, pesan sendiri apa-apa burger dari Smokey Sensations dan biar Foodpanda tolong hantar hingga ke depan pintu premis atau rumah anda.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.qasehdalia.com/2020/08/Smokey-Flame-Grilled-Patties-dengan-Sos-BBQ-Menjadi-Sensasi-Baru-Dari-Burger-King.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kerajaan Baru Di Negeri Di Bawah Bayu

Kerajaan Baru Di Negeri Di Bawah Bayu

papar berkaitan - pada 30/7/2020 - jumlah : 338 hits
Bekas Ketua Menteri Sabah Tan Sri Datuk Seri Panglima Haji Musa Aman hari ini mengumumkan beliau mempunyai cukup majoriti untuk mengambil alih kerajaan negeri daripada parti Warisan pimpinan Shafie Apdal Langkah yang diambil oleh Musa Aman ...
Covid 19 8 Kes Baru Hari Ini

Covid 19 8 Kes Baru Hari Ini

papar berkaitan - pada 31/7/2020 - jumlah : 288 hits
Sebanyak 8 kes baru Covid 19 dilaporkan hari ini membabitkan 5 kes jangkitan tempatan Ini menjadikan jumlah kes Covid 19 di Malaysia meningkat kepada 8 964 kes dengan 223 pesakit masih dirawat di seluruh negara Ketua Pengarah Kesihatan Dr N...
Pelan Perdagangan Eur Usd Pada 30 Julai 2020 Lonjakan Baru Dalam Kejadian Covid 19

Pelan Perdagangan Eur Usd Pada 30 Julai 2020 Lonjakan Baru Dalam Kejadian Covid 19

papar berkaitan - pada 30/7/2020 - jumlah : 231 hits
Lonjakan baru dalam kes Covid 19 baru diperhatikan di Amerika Syarikat Brazil dan India semalam setelah menurun dengan stabil dalam tempoh tiga hari sebelumnya Lebih teruk lagi jumlah kematian telah meningkat di mana untuk pertama kalinya d...
Ibadah Haji Bermula Kali Ini Dengan Norma Baru

Ibadah Haji Bermula Kali Ini Dengan Norma Baru

papar berkaitan - pada 30/7/2020 - jumlah : 371 hits
Disebalik pandemik yang melanda jemaah haji hari ini memulakan ibadah haji bagi menyempurnakan Rukun Islam kelima Musim Haji tahun ini merupakan musim yang mempunyai bilangan jemaah haji paling sedikit berikutan usaha Arab Saudi mencegah pe...
Telekom Malaysia Mengumumkan Pelantikan Imri Mokhtar Sebagai Ceo Kumpulan Baru Bermula 1 Ogos 2020

Telekom Malaysia Mengumumkan Pelantikan Imri Mokhtar Sebagai Ceo Kumpulan Baru Bermula 1 Ogos 2020

papar berkaitan - pada 30/7/2020 - jumlah : 467 hits
Telekom Malaysia hari ini telah mengumumkan pelantikkan CEO kumpulan TM juga Pengarah Urusan yang baru iaitu Imri Mokhtar Imri Mokhtar mempunyai pengalaman selama 24 tahun didalam arena telekomunikasi tempatan dan akan bertanggungjawab dala...
Kenapa Hanya Setelah Najib Dihukum Baru Muhuiddin Mahu Bawa Bersatu Sertai Mn

Kenapa Hanya Setelah Najib Dihukum Baru Muhuiddin Mahu Bawa Bersatu Sertai Mn

papar berkaitan - pada 30/7/2020 - jumlah : 229 hits
Menurut laporan Bersatu akan bergabung bersama UMNO dan Pas dalam Muafakat Nasional bagi mengukuhkan lagi kerajaan Perikatan Nasional atau PN Keputusan itu dikatakan dicapai hasil pertemuan yang diadakan semalam antara Perdana Menteri meran...
Ibu Hamil Ada Gdm Kena Jaga 3 Benda Ni Baru Boleh Kawal Gula Dalam Darah Terutama Bila Makan Di Musim Perayaan

Ibu Hamil Ada Gdm Kena Jaga 3 Benda Ni Baru Boleh Kawal Gula Dalam Darah Terutama Bila Makan Di Musim Perayaan

papar berkaitan - pada 31/7/2020 - jumlah : 282 hits
Ibu hamil yang ada kencing manis semasa hamil atau Gestational Diabetes Mellititus memang menyukarkan Perasaan risau timbul setiap kali hendak makan bimbang akan memudaratkan kesihatan sekaligus memberi kesan kepada anak dalam kandungan Jus...
Meriah 8 Seleksi K Drama Baru Daripada Berbagai Genre Bakal Sapa Penonton Ogos Ini

Meriah 8 Seleksi K Drama Baru Daripada Berbagai Genre Bakal Sapa Penonton Ogos Ini

papar berkaitan - pada 31/7/2020 - jumlah : 281 hits
Masuk bulan baru bermaksud sudah banyak naskhah K Drama baru yang bakal menemui anda pada Ogos ini Tak sabarnya 1 Lonely Enough To Love MBC 11 Ogos Drama romantik ini menggandingkan Ji Hyun woo dan Kim So eun dan membawa kisah rakan serumah...
Australia Dedah Undang Undang Baru Bagi Desak Gergasi Teknologi Bayar Kandungan Berita

Australia Dedah Undang Undang Baru Bagi Desak Gergasi Teknologi Bayar Kandungan Berita

papar berkaitan - pada 1/8/2020 - jumlah : 167 hits
SYDNEY Australia mendedahkan draf undang undang baru pada Jumaat untuk memaksa Google dan Facebook membayar syarikat media bagi kandungan berita dalam inisiatif julung julung kalinya di dunia yang dijangka akan mencetuskan konfrontasi denga...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Quick To Act Against Citizens Slow To Act Against Politicians

Skuter Ev Yang Tengah Viral Tu Rupanya Nak Gila Boleh Cecah Top Speed 175km Jam

Liverpool Bukan Pilihan Yang Tepat Untuk Alonso Kata Matthaeus

Kadar Mas Kahwin Pahang Naik Bermula Rm100 Daripada Rm22 50 Sultan Pahang

Zahid Selar Bekas Ahli Samakan Umno Biawak Hidup

Kempen Mypalmpride Dilancar Demi Betulkan Salah Anggap Pengeluaran Minyak Sawit