Makanan Penuh Ulat Muka Isteri Berwajah Anjing Rupa Rupanya Ini Yang Berlaku




Perkongsian bermanfaat oleh lelaki yang dikenali sebagai Muhammad Hassan ini bukanlah bertujuan untuk mengaibkan sesiapa, tetapi hanya untuk memberi kesedaran buat pasangan isteri di luar sana seandainya mengalami masalah rumah tangga yang sama.

Dulu penyanyang dan sentiasa hargai isteri dan anak-anak
Ini berlaku kepada rakan saya sendiri, kesan sihir yang beliau hadapi sekarang. Beliau adalah pensyarah di sebuah universiti,dikurniakan 3 cahaya mata. Dulu beliau seorang yang sangat penyayang, lemah lembut dan sentiasa menghargai isteri dan anak-anak.

Senang cerita beliau ini langsung tiada ciri ciri ‘suamiku dajjal’. Nak jentik telinga isteri jauh sekali apatah lagi mahu menengking isteri dan anak-anak.

Terpaksa jauh dari isteri, tertekan pihak isteri memilih untuk berpisah
Namun awal Januari lalu, beliau terpaksa buat keputusan untuk berjauhan dengan isteri seketika. Lagi beliau sedih dapat pula tekanan dari pihak isteri supaya memilih untuk berpisah. Namun jika ini yang terbaik maka beliau akur demi kebaikan isteri.

Makanan penuh ulat, muka isteri berwajah anjing
Puncanya adalah sihir. Pernah suatu hari isteri mesej ajak makan tengah hari di rumah bersama. Isteri masak sedap-sedap, tapi balik rumah nak makan tengok dalam lauk penuh dengan ulat. Tengok muka isteri nampak tua, bau busuk.

Paling saya terkejut beliau cerita (sambil menangis teresak esak) beliau nampak muka isteri berwajah anjing.

Nampak isteri bersetubuh dengan lelaki lain, kerap pukul isteri
Pernah nampak isteri sedang ‘bersama’ lelaki lain dalam bilik, sedangkan isteri sedang tidur bersama anak. Sampai satu tahap, datang bisikan supaya dia memukul si isteri. Dari situlah bermulanya beliau kerap memukul isteri sehingga ditahan ke lokap.


Bila jauh rindu, bila dekat benci…
Apabila berjauhan perasaan rindu membuak buak, namun apabila balik ke rumah tengok wajah isteri terus datang perasaan benci. Kejadian ini berlaku bermula pada tahun 2014. Beliau kerap bermimpi perkara pelik dan sering nampak kelibat di ruang tamu.

Dia memutuskan untuk menjalani pelbagai rawatan, ubatan, malahan solat hajat juga dilakukan hampir pada setiap malam. Akhirnya Allah zahirkan dalam mimpi dengan jelas wajah orang yang telah menyihir dia dan juga isteri.

Bagaimana sihir ini dilakukan?
Semasa upacara merenjis tepung tawar pada hari pertama perkahwinan dia dan gambar perkahwinan tersebut digunakan untuk upacara sihir.

Ustaz rawatan Islam memaklumkan kepadanya bahawa jin yang penyihir tersebut gunakan adalah terlalu kuat sehingga telah menjadikan badannya sebagai perumah. Badan akan jadi panas apabila terdengar azan dan ayat-ayat Al Quran.

Doktor sahkan ada hyperthyroidism
Apa yang menyedihkan lagi adalah setelah melihat laporan ujian darah dari hospital, dia disahkan menghidapi hyperthyroidism. Dari sudut perubatan sains, apa yang berlaku terhadapnya ada kaitan dengan masalah kesihatan. Namun saya tidak menafikan masalah sihir tersebut  yang menyebabkannya perlu untuk menjalani rawatan bagi kedua kedua masalah ini.

Maka celakalah bagi mereka yang bersekongkol dengan syaitan untuk merosakkan keluarga bahagia ini. Terimalah azab yang pedih dari Allah bagi mereka yang mengamalkan ilmu sihir.

Pesanan khas
Sahabat, jangan sesekali lupa untuk mengamalkan surah Al Baqarah 285-286 setiap hari. Elakkan daripada memuat naik gambar penuh bersama pasangan atau memaparkan kecantikan di mana-mana laman sosial bagi mengelakkan diri terkena ‘penyakit ain’.

Akhir sekali, jangan terima apa-apa pemberian barangan yang pelik baik dari orang yang kita kenali mahupun tidak. Semoga bermanfaat.

Sumber : FB Muhammad Hassan

Sumber artikel : ohmymedia © copyright 2018 – All rights reserved
BLOGMAZEER.COM

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.blogmazeer.com/2018/10/makanan-penuh-ulat-muka-isteri-berwajah.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ingatkan Lana Masuk Hospital Dah Nak Bersalin Rupa Rupanya

Ingatkan Lana Masuk Hospital Dah Nak Bersalin Rupa Rupanya

papar berkaitan - pada 24/10/2018 - jumlah : 463 hits
Aktres Lana Nodin yang kini sedang hamil anak kedua dilihat memakai gaun hospital dan memakai tag pesakit pada pergelangan tangan Mungkin ramai yang beranggapan Lana sudah pun bersalin rupa rupanya dia telah dimasukkan ke hospital kerana me...
Ceo Bagi Pekerja Cuti Sehari Rupa Rupanya Dah Cabut Naya Dekat Staff Amp Pelanggan

Ceo Bagi Pekerja Cuti Sehari Rupa Rupanya Dah Cabut Naya Dekat Staff Amp Pelanggan

papar berkaitan - pada 15/10/2018 - jumlah : 298 hits
Korang pernah tak kena tipu atau dianiaya Viral di Facebook tentang seorang CEO katering perkahwinan lari meninggalkan semua pekerjanya Bukan lari sehelai sepinggang ye tapi menurut pekerja di sana ceo lari bersama sama dengan peti besi dui...
Gelilah Tengok Muka Kau Lagi Kisah Dihina Diperli Kerana Muka Penuh Berjerawat

Gelilah Tengok Muka Kau Lagi Kisah Dihina Diperli Kerana Muka Penuh Berjerawat

papar berkaitan - pada 20/10/2018 - jumlah : 775 hits
Baru baru ini viral beberapa keping foto seorang gadis tempatan yang mengalami masalah jerawat yang teruk Raut wajahnya yang sebelum ini licin berubah selepas memakai satu produk tempatan Dakwanya lagi perkara yang paling menyedihkan apabil...
Hari Hari Tipu Cikgu Kasut Sekolah Basah Rupa Rupanya

Hari Hari Tipu Cikgu Kasut Sekolah Basah Rupa Rupanya

papar berkaitan - pada 26/10/2018 - jumlah : 1017 hits
Ketika di alam persekolahan pasti semua orang ingin sentiasa berpakaian bersih dan sempurna seperti orang lain Namun keinginan tersebut pasti tersekat sekiranya kehidupan kita hanyalah ala kadar sehingga boleh dikatakan setahun sekali baru ...
Rupanya Kalau Isteri Demam Kuasa Penyembuhan Itu Allah Bagi Pada Tangan Seorang Suami

Rupanya Kalau Isteri Demam Kuasa Penyembuhan Itu Allah Bagi Pada Tangan Seorang Suami

papar berkaitan - pada 22/10/2018 - jumlah : 425 hits
Bukan nak makan ubat sangat pun tapi bila kaum isteri demam dia cuma harapkan suami tersayang ambil berat tentangnya atau paling tidak temankan dia makan bersama Itulah tandanya dia sangat dahagakan kasih sayang suami nak suami belai dan me...
Cara Untuk Bercakap Dengan Suami Seorang Isteri Perlu Tahu

Cara Untuk Bercakap Dengan Suami Seorang Isteri Perlu Tahu

papar berkaitan - pada 19/10/2018 - jumlah : 412 hits
Kebanyakkan ramai orang yang mengeluh sebab sukar nak berkomunikasi dengan suami Yela tak masing masing asyik sibuk dengan kerjaya Terlalu sibuk tapi isteri anda perlu ketahui cara untuk bercakap dengan suami Jangan lah asyik mengeluh je ad...
20 Cara Cara Mengasihi Isteri

20 Cara Cara Mengasihi Isteri

papar berkaitan - pada 19/10/2018 - jumlah : 266 hits
Married Only 1 Telefon isteri dari tempat kerja untuk bertanya khabar memberitahu sesuatu yang menarik atau sekadar ingin mengatakan I Love You 2 Ucapkan kata kata sayang sekurang kurangnya dua kali sehari 3 Tolong kemaskan katil dan bilik ...
Kewajipan Sebenar Suami Ke Atas Isteri

Kewajipan Sebenar Suami Ke Atas Isteri

papar berkaitan - pada 19/10/2018 - jumlah : 415 hits
Ikutkan Suami tak wajib beli TV tak wajib buat rumah besar besar tak wajib bagi makan anak isteri sedap sedap dan mewah mewah tak wajib bawa bercuti sana sini tak wajib beli baju cantik cantik silap silap boleh jadi haram Suami wajib bagi n...
Apa Perasaan Anda Jika Bekas Isteri Suami Pangku Anak Suamimu

Apa Perasaan Anda Jika Bekas Isteri Suami Pangku Anak Suamimu

papar berkaitan - pada 19/10/2018 - jumlah : 346 hits
Dari gambar diatas terserlah cahaya ikhlas redha dan silaturahim sesama Islam Abby Abadi bekas isteri Norman Hakim melawat Memey Suhaiza dan bayinya Sungguh harmoni Abby Abadi umum mengetahui sudah mengenakan hijab Kata orang kalau ubah lua...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Tukar Kanta Mata Untuk Melihat Seni Politik Anwar

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Ukraine Approaching Total Collapse

Police Probe Chaos Incident Outside Mosque In Penang

Budaya Pot Luck Jimat Kos Makanan Lebih Banyak Pilihan

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally