Hairy Mary Di Publika Usahasama Dr Por Dan Ardell Aryana



Hairy Mary merupakan pusat rawatan yang menawarkan perkhidmatan membuang dan menyingkirkan bulu-bulu roma/rambut halus di badan dengan mengunakan teknologi terkini oleh parunding kecantikan yang terlatih. Untuk pengetahuan semua Hairy Mary bermula sebagai cawangan  kepada klinik estetik Dr Por, YS Clinic, yang cukup popular dalam perkhidmatan memberi rawatan anti penuaan, pigmentasi dan parut.

Dr.Por,Nadzmi Adhwa,Ardell Aryana, dan Cik iena

Hairy Mary diasaskan pada tahun 2018 dan kini telah mempunyai 3 cawangan yang berjaya dibuka dalam tempoh setahun. Cawangan yang pertama Hairy Mary adalah di Mid Valley, manakala yang kedua di Subang Jaya dan yang ketiga pula adalah di Publika yang mana secara rasminya dibuka untuk orang ramai pada 14 Disember 2019.


Dr.Por dan Ardell Aryana

Untuk pengetahuan, Dr Por Yang Sheng merupakan seorang doktor perubatan berlesen dan ahli Akademi Perubatan Estetik Amerika, beliau.merupakan pengasas kepada Hairy Mary. Namun istimewanya outlet Hairy Mary di Publika adalah pengurusannya secara kerjasama dengan selebriti dan usahawan Ardell Aryana yang begitu pengalaman luas dalam industri kecantikan.

Pasti ramai yang tertanya-tanya apakah faktor yang menyebabkan Dr.Por ingin bekerjasama bersama Ardell Aryana dan siapakah Dr.Por dan Ardell Aryana. Untuk pengetahuan mereka berdua merupakan saudara dimana Dr.Por merupakan pakcik kepada Ardell Aryana.  Untuk mengetahui lebih lanjut tentang mengapa mereka bekerjasama anda boleh rujuk video sidang media yang telah cik iena lampirkan di penghujung artikel.

Ardell Aryana bersama suami tercinta Nadzmi Adhwa

Menurut Ardell ini merupakan perniagaan yang ketiga beliau ceburi. Ardell yang banyak berkongsi minat dalam bidang perniagaan bersama suaminya iaitu Nadzmi Adhwa sememangnya seorang yang sangat optimis dan kreatif secara tidak langsung boleh meningkatkan lagi perkembangan Hairy Mary di Malaysia. Dengan usahsama ini mereka menganggarkan akan membuka 6 cawangan Hairy Mary pada tahun 2020  di negeri  lain yang terpilih.

Bilik consultation

Menurut Dr Por Yang Sheng, semua perunding kecantikan di Hairy Mary adalah pakar dalam bidang ini yang mana mereka telah diberi kursus dan latihan dari mereka yang bertauliah. Kecekapan penggunaan teknologi mesin dan perundingan terbaik menjadikan kita tidak akan rasa was-was ketika mendapat rawatan di sini.

Terdapat beberapa bilik konsultansi dan rawatan di outlet Hairy Mary ini, jadi tidak akan ada masalah sekiranya terdapat lebih daripada seorang pelanggan yang datang untuk mendapatkan rawatan pada satu-satu masa yang sama.


Bilik rawatan
THOR Light Laser

Rawatan di Hairy Mary adalah menggunakan teknologi Korea yang menggunakan THOR Light Laser iaitu rawatan laser yang terkini dan tidak menyakitkan langsung. Apa yang lebih menarik teknologi mensasarkan kawasan rawatan  dengan ketepatan yang lebih tinggi bagi mencapai kecekapan maksimum.

THOR Light Laser

 “This laser emits a more concentrated burst in single wavelengths which means that individual hair follicles can be targeted and destroyed. Energy distribution is also more even. It’s quicker, so clients enjoy shorter treatment sessions,”

Kemajuan inovatif dalam teknologi laser THOR menggabungkan sistem penyejukan yang dapat meminimumkan kerosakan kepada tisu sekeliling sekaligus mengurangkan kesakitan. Dan teknologi THOR sesuai digunakan untuk semua jenis kulit dan rambut. Ianya tidak seperti IPL yang kurang berkesan pada rambut kasar dan boleh menyebabkan kawasan yang dilakukan rawatan menjadi lebih gelap.




Bersempena dengan pembukaan outlet yang ketiga di Publika, Hairy Mary menawarkan promosi menarik kepada pelanggannya. Dengan hanya RM118, untuk rawatan selama 1 tahun (12 kali rawatan) untuk bahagian di badan yang terpilih. Namun tawaran ini hanyalah dibuka pada 14 dan 15 Disember 2019.




Tawaran ini sememang murah dan berbaloi.Jika dilihat pada harga asal, untuk satu rawatan bahagian tertentu sahaja caj yang dikenakan dalam RM150. Dan terdapat juga promosi rawatan lain yang diberikan sehingga  70% diskaun daripada harga biasa.



Cik iena bersama Ardell Aryana


 Majlis Perasmian Hairy Mary Publika



Sidang Media Hairy Mary Publika bersama Dr.Por dan Ardell Aryana


Untuk Maklumat Lanjut
Instagram : https://www.instagram.com/hairymary.co/
FAcebook : https://www.facebook.com/hairymary.co/
WhatsApp : https://wa.me/60182845887

Alamat
Hairy Mary Publika
A4-1-6 Solaris Dutamas
No 1 Jalan Dutamas
50480 Kuala Lumpur












Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ienaeliena.com/2019/12/hairy-mary-di-publika-usahasama-ardell-Aryana-dan-Dr-Por.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ardell Buka Pusat Laser Bulu Dah Minta Nasihat Ustaz

Ardell Buka Pusat Laser Bulu Dah Minta Nasihat Ustaz

papar berkaitan - pada 17/12/2019 - jumlah : 277 hits
Jika sebelum ini menceburkan diri dalam perniagaan kecantikan dan pakaian nampaknya pelakon Ardell Aryana melebarkan lagi sayapnya dengan membuka pusat laser bulu The post appeared first on
Ingatkan Kena Keracunan Makanan Bila Buat Ujian Kehamilan Rupanya Ardell Dah Berbadan Dua

Ingatkan Kena Keracunan Makanan Bila Buat Ujian Kehamilan Rupanya Ardell Dah Berbadan Dua

papar berkaitan - pada 22/12/2019 - jumlah : 299 hits
Setiap mahligai perkahwinan yang dibina tentunya menginginkan kehadiran cahaya mata bagi melengkapkan kehidupan berumah tangga Berita tentang bakal menerima kehadiran orang baru dalam hidup pastinya suatu yang ditunggu tunggu oleh setiap pa...
Hantaran Barangan Mary Kay

Hantaran Barangan Mary Kay

papar berkaitan - pada 3/12/2019 - jumlah : 394 hits
Tengah musim orang kawen sekarang ni dah fikir nak letak apa dalam dulang hantaran Ni Mama Yan bagi idea sikit Letak barang penjagaan kulit muka dan kosmetik dari Mary Kay Set lelaki ada Set wanita tentulah ada Masa Mama Yan kawen dulu Mana...
Make Up Class Mary Kay Disember 2019

Make Up Class Mary Kay Disember 2019

papar berkaitan - pada 15/12/2019 - jumlah : 365 hits
Wahh hujan dari semalam Sampai hari ni tak berhenti henti lagi ni So suami Mama Yan dengan rela hati nak tolong hantarkan Mama Yan ke Mary Kay JB Beauty Centre yang terletak di Menara Pelangi Mama Yan pula belum sempat nak godek barang meka...
Hairy Up I Am Back

Hairy Up I Am Back

papar berkaitan - pada 16/12/2019 - jumlah : 183 hits
Hi folks Got back home last nite We knew that we were definitely home when the Police Bantuan fellow at the KLIA was telling people to Hairy up hairy up to board that airport shuttle While in Europe I continued getting all my messages and e...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


15 Easter Garland Designs To String Along The Spring Festivities

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Do You Know About Kuda Kepang Dance

Cukai Perkhidmatan 8 Hanya Ke Atas Golongan Berkemampuan

300 Extra Padu Registration Counters Opened

Nadma Remaining Water Storage Reserves In Four Dams In Johor Penang And Kedah At Critical Level