Ada Perancangan Nak Tambah Anak Lagi Siti Sarah Akui Dulu Shuib Tak Suka Budak Budak Sekarang Dah Jatuh Cinta


Pasangan selebriti Shuib dan Siti Sarah Raissuddin sering kali berkongsi momen romantis mereka berdua di Instagram mereka. Kejayaan demi kejayaan diraih tidak sedikit pun memudarkan kasih sayang yang dibina dalam rumah tangga, malah mereka berdua nampak persis pasangan yang baru berumah tangga.
Baru-baru ini Sarah yang pernah berkongsi tentang anak bongsu mereka Ariq Matin menginginkan adik di Instagram miliknya. Portal hiburan Gempak sempat menemubual Sarah bertanyakan lanjut mengenai hal tersebut.
Menurut Sarah dia dan Shuib memang teringin untuk mempunyai anak lagi setelah usia anaknya Ariq Matin kini 5 tahun.
“Sebenar-benarnya kalau ditanya saya memang inginkan anak lagi. Kalau ikutkan jarak umur mereka dekat-dekat, 9 tahun, 7 tahun dan 5 tahun. Berbeza dua tahun antara mereka. Sekarang ni yang bungsu jaraknya dah jauh sangat.
“Jadi kalau ada rezeki memang teringin nak ada cahaya mata lagi. Di rumah pun ada anak adik ipar dan saya pun macam seronok bila ada budak-budak ramai di rumah,” kata Shuib memulakan bicara.

Tambah Shuib, suatu ketika dulu dia tidak begitu menyukai kanak-kanak dan perkara tersebut turut diakui oleh isterinya, Siti Sarah.
“Shuib ni dulu bukannya suka budak. Nak pegang budak pun dia tak tahu, budak umur 5 tahun pun dia tak pandai nak pegang. Tapi sejak mempunyai cahaya mata sendiri, dia dah jatuh cinta dengan budak-budak,” ucap Sarah.
Diusik dengan pertanyaan sama ada Siti Sarah sudah bersedia untuk hamil lagi, dia tampak sedikit gelisah.
“Saya takut sebenarnya. Saya takut melalui pertukaran hormon terutamanya selepas bersalin nanti. Saya boleh handle everything, Insya-Allah. Cuma bila tiba masa pertukaran hormon, itu yang bukan mudah dan itu yang menakutkan.
“Tambahan pula kebetulan setiap kali Sarah bersalin, Shuib selalu tidak ada bersama kerana dia terikat dengan penggambaran filem dan macam-macam kerja lagi.

“Tapi kalau ada rezeki, Sarah akan demand. Sarah akan demand supaya dia ada bersama. Kita buat kontrak supaya dia ada di rumah dan kalau dia tak ada, nanti dia kena saman,” kata Sarah ketawa dalam nada berseloroh.
Tambah Sarah, jika rezeki telah ditetapkan dia masih sanggup melalui semua proses kehamilan dan melahirkan cahaya mata mereka tetapi masih lagi dengan syarat bahawa Shuib mesti ada bersama di sisinya.
“Kalau ikutkan masa awal-awal kahwin dulu memang kita merancang untuk mempunyai empat orang cahaya mata, tapi itu semua perancanganlah. Semuanya terletak pada rezeki daripada Yang Maha Esa,” kata Shuib.
“Saya tahu Shuib mahukan anak lagi dan saya pernah tanya pada dia sama ada mahu tak ambil anak angkat, tapi dia tidak mahu kerana dia tahu tanggungjawab mengambil anak angkat sangat besar.

“Satu kita fikirkan bila mereka dah besar, tentang haram halal, aurat anak perempuan, anak lelaki dan aurat sendiri, jadi banyak tanggungjawab yang perlu dijaga biarpun berada di dalam rumah sendiri,” sambung Sarah.
Menurut Sarah lagi, mereka memang sudah mempunyai beberapa orang anak angkat tetapi tidak tinggal bersama mereka.
Ditanya tentang tanggungan anak-anak tersebut, Sarah tersenyum tetapi tidak mahu melanjutkan lagi perbualan mengenai anak-anak angkat mereka.
“Biarlah ianya menjadi rezeki mereka dan rezeki kami. Bukan sesuatu perkara yang membebankan dan rasanya tak manis untuk dibualkan,” kata Sarah
Perkahwinan pasangan romantis Shuib dan Sarah dikurniakan dengan tiga orang cahaya mata, Uwais Alqarni, Dzahira Talita Zahra dan Ariq Matin.
Sumber: Gempak & IG Sarah Raissuddin
(Pa&Ma D Parents adalah komuniti yang menghimpunkan semua yang bergelar ibu bapa & diwujudkan sebagai menyokong perjalanan mereka sepanjang membesarkan anak di era milenium dan akan berkongsi info, artikel dan pelbagai promo aktiviti or event dianjurkan oleh Pa&Ma. Join channel Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents)
The post Ada Perancangan Nak Tambah Anak Lagi, Siti Sarah Akui Dulu Shuib Tak Suka Budak-budak Sekarang Dah Jatuh Cinta! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/ada-perancangan-nak-tambah-anak-lagi-siti-sarah-akui-dulu-shuib-tak-suka-budak-budak-sekarang-dah-jatuh-cinta/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Tak Cukup Tiga Orang Wawa Zainal Rancang Nak Tambah Anak Lagi

Hiburan Tak Cukup Tiga Orang Wawa Zainal Rancang Nak Tambah Anak Lagi

papar berkaitan - pada 4/12/2020 - jumlah : 340 hits
Menyambut ulang tahun kelahiran suaminya yang ke 32 tempoh hari pasangan selebriti popular tanah air Wawa Zainal dan Aeril Zafrel raih perhatian umum apabila sambutan yang dirai penuh gah di sebuah lokasi mewah di ibu kota itu dilihat penuh...
Anak Yang Dulu Baik Tiba Tiba Jadi Hulk Mengamuk Nak Sesuatu Mak Ayah Jangan Ikut Tantrum

Anak Yang Dulu Baik Tiba Tiba Jadi Hulk Mengamuk Nak Sesuatu Mak Ayah Jangan Ikut Tantrum

papar berkaitan - pada 27/11/2020 - jumlah : 342 hits
Meraung melalak hentak hentak kaki Kadang kadang sampai guling guling mengamuk Kadang kadang tu macam dirasuk pun ada Geram dan risau melihatnya Ni kisah Adik Aqif bila tak dapat apa yang dia nak Kalau dekat rumah boleh tahan lagi ni dekat ...
Berpeluh Peluh Macam Joging Nak Bagi Susu Anak Nadzmi Adhwa Akui Tak Mudah Jaga Anak Tanpa Isteri

Berpeluh Peluh Macam Joging Nak Bagi Susu Anak Nadzmi Adhwa Akui Tak Mudah Jaga Anak Tanpa Isteri

papar berkaitan - pada 15/11/2020 - jumlah : 359 hits
Tanpa isteri yang membantu pelakon Nadzmi Adhwa mengakui tidak mudah untuk menguruskan anaknya yang masih kecil sendirian Isteri kesayangannya Ardell Aryana kini berada di Sabah bagi menjayakan misi bantuan kemanusiaan Dan bapa penyayang in...
Tanpa Kita Sedar Makanan Yang Kita Bagi Buat Sistem Imun Anak Lemah Check Diet Si Kecil Sekarang

Tanpa Kita Sedar Makanan Yang Kita Bagi Buat Sistem Imun Anak Lemah Check Diet Si Kecil Sekarang

papar berkaitan - pada 27/11/2020 - jumlah : 263 hits
Anak selalu tidak sihat Ini mungkin ada kaitan dengan makanan harian yang diambil Tapi apa hubung kait pemakanan dengan sistem pertahanan badan si manja Makanan punca sistem pertahanan badan lemah Bolehkah makanan membuatkan kita sakit Berd...
Hiburan Azhar Sulaiman Akui Besarkan Anak Ikut Cara Moden Kini Mahu Kembali Dekatkan Diri Dengan Islam

Hiburan Azhar Sulaiman Akui Besarkan Anak Ikut Cara Moden Kini Mahu Kembali Dekatkan Diri Dengan Islam

papar berkaitan - pada 18/11/2020 - jumlah : 607 hits
Mengakui dirinya telah membesarkan anak anaknya dengan cara moden sehingga aksi dan penampilan cahaya matanya Kasih Iris Leona acap kali menimbulkan rasa kurang senang netizen pelakon Azhar Sulaiman mendedahkan dirinya kini masih cuba untuk...
Hiburan Lagi Baby Bump Didakwa Semakin Jelas Datuk Seri Siti Nurhaliza Hamil Anak Kedua

Hiburan Lagi Baby Bump Didakwa Semakin Jelas Datuk Seri Siti Nurhaliza Hamil Anak Kedua

papar berkaitan - pada 30/11/2020 - jumlah : 533 hits
Sebelum ini ada desas desus mengatakan bahawa penyanyi tersohor negara iaitu Datuk Seri Siti Nurhaliza kini hamil anak kedua kerana dia dilihat seperti mempunyai baby bump dan semakin berseri Dakwaan itu diperkuatkan lagi apabila penyanyi i...
Momen Pramuka Paling Mengesankan Sepanjang Zaman Sekolah Dulu Males Sekarang Kangen

Momen Pramuka Paling Mengesankan Sepanjang Zaman Sekolah Dulu Males Sekarang Kangen

papar berkaitan - pada 21/11/2020 - jumlah : 251 hits
Dulu males ikut sekarang rindu Baru sadar deh kalau pramuka itu juga bisa ngangenin D
Ada Anak Kecil Port Ni Paling Mereka Suka Biar Kita Tegas Daripada Menangis Kemudian

Ada Anak Kecil Port Ni Paling Mereka Suka Biar Kita Tegas Daripada Menangis Kemudian

papar berkaitan - pada 17/11/2020 - jumlah : 385 hits
Bila ada anak kecil ibu ayah mesti pastikan rumah adalah tempat paling selamat untuk mereka Bukan apa anak anak kecil ni mereka ada satu sifat ingin tahu tetapi tak sedar itu boleh membahayakannya Jadi segala gerak geri anak ibu bapa kena a...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


15 Easter Garland Designs To String Along The Spring Festivities

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Do You Know About Kuda Kepang Dance

Cukai Perkhidmatan 8 Hanya Ke Atas Golongan Berkemampuan

300 Extra Padu Registration Counters Opened

Nadma Remaining Water Storage Reserves In Four Dams In Johor Penang And Kedah At Critical Level