3 Sebab Time Pilihan Internet Paling Bagus


3 Sebab TIME Pilihan Internet Paling Bagus | Fadzi banyak buat kerja dari rumah. Blogging, freelancing dan bayar macam-macam bil. Shopping online pun selalu jugak. Jadi internet tu bagaikan nyawa lah kiranya untuk Fadzi. 
Zul pun sama sebab kadang-kadang dia kena kerja dari rumah hujung minggu. Tak pun sebab dia nak main game. Kalau internet tak power selalu down, memang tak syok main game. Sebab tu lah kiteorang pakai TIME Fibre Home Broadband.


3 Sebab TIME Pilihan Internet Paling BagusMesti korang tertanya-tanya kenapa kiteorang pakai TIME internet padahal banyak lagi internet service provider yang ada dekat kondo kiteorang ni kan. Ha, dekat sini Fadzi nak share dengan korang 3 sebab kenapa Fadzi pakai TIME Fibre Home Broadband di rumah.
1. Kurang DowntimeSetakat yang Fadzi pakai TIME ni dah setahun lebih, tak banyak downtime yang jadi. Kalau ada pun sekejap-sekejap je. Tak ada lah sampai berjam-jam atau berhari-hari. 

Sebelum pakai TIME, Fadzi ada pakai plan dari internet service provider lain. Ya Allah, ada beberapa kali jugak lah berhari-hari tak boleh pakai internet. Geram betul. Tapi bila pakai TIME, setakat ni memang tak ada masalah macam tu lagi. 

2. Automatik UpgradePakej yang Fadzi guna untuk TIME sebelum ni adalah plan 100Mbps. Hari tu ada major perubahan pada plan internet TIME ni. Jadi TIME terus upgrade plan kiteorang dengan plan yang baru.

Kalau internet service provider yang lain, memang existing customer tak ada automatik upgrade ni kalau tak silap Fadzi. Kalau nak upgrade atau downgrade, kena buat sendiri walaupun company diaorang ada buat perubahan pada plan diaorang. Dan kalau nak upgrade atau downgrade tu, adalah fee yang perlu dibayar. 

TIME ni bagus. Kiteorang tak perlu nak upgrade pun diaorang dah automatik upgrade berdasarkan bayaran bulanan yang kiteorang bayar. Maksudnya sebelum ni kiteorang ambil plan 100Mbps, sekarang TIME upgrade terus plan kiteorang kepada 500Mbps dengan bayaran bulanan yang sama. Berbaloi kan?  
3. Harga Bulanan Yang KompetitifSebenarnya, Zul ambil plan internet TIME ni bukan apa. Sebab harga dia murah kalau nak dibandingkan dengan plan daripada internet service provider yang lain. Kiteorang dapat jimat lebih sedikit daripada plan yang kiteorang ambil dengan internet service provider lain sebelum ini dengan kelajuan yang lebih. 

Dan kalau korang nak tau, 7 Oktober yang lepas, TIME baru saja lancarkan servis fibre home broadband yang paling pantas di Malaysia dengan kelajuan hingga 1Gbps. Masa pelancaran tu, TIME ada keluarkan senarai harga baru untuk kesemua plan yang diaorang ada.
Dan dalam banyak-banyak plan yang TIME ada, plan 100Mbps tu memang paling terbaik kalau ikutkan kelajuan dan harganya. Dengan hanya RM99, korang boleh dapat internet dengan kelajuan 100Mbps.
Kalau korang ambil plan 100Mbps tu, korang akan dapat:Harga - RM99/bulanUpload speed - 100MbpsDownload speed - 100MbpsTIME Voice Home Basic - Bayar ikut apa yang korang guna 

Tapi untuk plan 100Mbps ni, cuma boleh daftar melalui online saja. Senang saja nak daftar secara online ni, sekejap saja dah siap. Korang boleh daftar TIME 100Mbps dekat sini - Daftar TIME 100Mbps Plan. 
Dan kalau korang sign up untuk plan ini melalui online, korang akan dapat RM100 off dari bil korang. Jimat weh. Lagipun bayar bulan-bulan dia pun memang murah sangat kalau nak compare dengan internet service provider yang lain.   




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.fadzirazak.com/2018/11/3-sebab-time-pilihan-internet-paling.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kalau Ada Diabetes Masa Hamil Doktor Syorkan Ambil Susu Rendah Lemak Ia Pilihan Paling Baik

Kalau Ada Diabetes Masa Hamil Doktor Syorkan Ambil Susu Rendah Lemak Ia Pilihan Paling Baik

papar berkaitan - pada 13/11/2018 - jumlah : 438 hits
Ibu hamil amat memerlukan zat zat nutrisi seimbang demi memastikan tahap kesihatan dan pertumbuhan bayi berada pada tahap optimum selaras dengan umur kehamilan Keperluan nutrien semasa hamil meningkat terutamanya semasa trimester kedua dan ...
Time Fibre Home Broadband Paling Laju

Time Fibre Home Broadband Paling Laju

papar berkaitan - pada 13/11/2018 - jumlah : 428 hits
Home Broadband TIME Paling Laju Hai korang Tengah buat apa tu Tengah online ke Tapi apasal muka monyok je Ooo internet sangkut sangkut rupanya Itulah situasi sebenar apabila internet yang kita langgan sangat slow dan tak seperti jangkaan ki...
100mbps Hanya Rm99 Rasanya Dah Boleh Bertukar Kepada Time Internet

100mbps Hanya Rm99 Rasanya Dah Boleh Bertukar Kepada Time Internet

papar berkaitan - pada 13/11/2018 - jumlah : 475 hits
100Mbps hanya RM99 Rasanya Dah Boleh Bertukar kepada TIME Internet Sebagai seorang blogger pemain game online tegar dan kaki online yang extreme semestinya korang mencari dan terus mencari pelan jalurlebar yang murah tapi mampu memberi kela...
Pelan Internet Home Broadband Laju Dan Murah Dari Time

Pelan Internet Home Broadband Laju Dan Murah Dari Time

papar berkaitan - pada 12/11/2018 - jumlah : 514 hits
Sejak berpindah ke rumah sendiri ciktom memang berkira kira nak bertukar ke pelan internet yang lebih berkelajuan tinggi dengan harga yang berbaloi Dalam proses survey jenis telco pelan internet kapasiti kelajuan
Viewqwest Menawarkan Pelan Internet 1gbps Semurah Rm148 Untuk Bersaing Dengan Tm Unifi Dan Time

Viewqwest Menawarkan Pelan Internet 1gbps Semurah Rm148 Untuk Bersaing Dengan Tm Unifi Dan Time

papar berkaitan - pada 30/10/2018 - jumlah : 556 hits
Telekom Malaysia Maxis TIME adalah diantara syarikat syarikat ternama dalam membekalkan perkhidmatan Internet di Malaysia Namun kenalkan anda terhadap sebuah lagi syarikat pembekal perkhidmatan Internet yang bernama ViewQwest ViewQwest buka...
Time Fiber Home Broadband Kelajuan Internet 100mbps Hanya Rm99

Time Fiber Home Broadband Kelajuan Internet 100mbps Hanya Rm99

papar berkaitan - pada 14/11/2018 - jumlah : 702 hits
TIME FIBER HOME BROADBAND KELAJUAN INTERNET 100Mbps HANYA RM99 Internet adalah satu perkara yang tidak asing lagi jika dibandingkan kadar penggunaannya 20 tahun lepas Masih ingat lagi penggunaan dial up serta bunyinya pada suatu ketika dahu...
Time Internet Lagi Laju Lagi Murah 100mbps Hanya Rm99

Time Internet Lagi Laju Lagi Murah 100mbps Hanya Rm99

papar berkaitan - pada 19/11/2018 - jumlah : 459 hits
TIME Internet Lagi Laju Lagi Murah 100Mbps Hanya RM99 Seperti yang kita sedia maklum tanpa internet segala kerja pastinya tertunggak Bahkan segala urusan kerja online pastinya akan tidak dapat dilaksanakan dengan jayanya Oleh yang demikian ...
Nama Mahathir Pilihan Paling Popular Ibubapa Untuk Anak Baru Lahir 2018

Nama Mahathir Pilihan Paling Popular Ibubapa Untuk Anak Baru Lahir 2018

papar berkaitan - pada 18/11/2018 - jumlah : 300 hits
Kemasyhuran nama seseorang tokoh semasa menjadi satu faktor pemilihan nama seseorang anak oleh ibu bapa untuk didaftarkan di Jabatan Pendaftaran Negara Oleh sebab itu tidak hairanlah jika nama seperti Tun dan Mahathir ialah antara nama popu...
Gula Tinggi Dalam Darah Ini Penjelasan Yang Paling Mudah Nak Faham

Gula Tinggi Dalam Darah Ini Penjelasan Yang Paling Mudah Nak Faham

papar berkaitan - pada 7/11/2018 - jumlah : 595 hits
Adakah anda mudah untuk Jika jawapan anda Ya teruskan membaca kerana ada sesuatu yang perlu anda ketahui Bagaimana Badan Kita Pastikan Paras Gula Sentiasa Dalam Julat Normal Keseimbangan adalah penting dalam memastikan tubuh dalam keadaan t...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Habiskan Duit Bayar Kepada Pakar Yang Pandai Beri Penjelasan Cara Dia Hilangkan Masalah

Restoran Rebung 2 Di Putrajaya

Effective Email Marketing Strategies

Konsert Melly Friends Kuala Lumpur 2024

Terbukti Pasukan Terengganu Berkualiti

Asan Lembu The Movie